nummer2påvei Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 når begynte d? jeg hadde sykt ømme bryster sist jeg var gravid, men vet ikke hvor langt jeg var på vei da. nå begynte d igår med ømme bryster, trenger jo ikke være at jeg er gravid, men jeg hååper:) når tror dere jeg kan teste? skal på gynekologisk utredning neste torsdag, så hadde vært typisk om jeg var det plutselig nå, hehe.. kan de merke en tidlig graviditet der?
spent86Mod:) Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 DEm kan se om du er gravid da ja...jeg fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var 5 uker på vei...fikk tidlig ømme bryster og har det enda...testet meg ganske med en gang mensen uteble:)Til fredag skal jeg høre om hjetet til den lille slår:)Vi gleder oss:)Masse lykke til
nummer2påvei Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 ååh spennende:) sist jeg hadde ømme bryster da jeg var gravid, så testet jeg negativt da jeg hadde hatt det i en 3-4 dager, testet etter 2 uker igjen og da var den positiv. håper den blir det denne gangen;) hvor skal du på ultralyd? langt på vei nå? like gamle vi:)
temine Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 De kom i uke 5, og har vokst en str allerede. Er nå i uke 7, kjenner det bare jeg går. Auauau:) De finner nok ut av det på torsdag ja, håper det blir en positiv overraskelse for deg:)
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 De blir alltid ømme når jeg har el, denne gangen sluttet de liksom aldri å være det
lillebolla Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Jeg begynte å få ømme bryster allerede ca en uke etter EL/befruktning. Kjenner nesten ikke noe lenger nå. Bare helt svakt innimellom. SLik har det vært i over en uke nå. Er ca. 7+4 nå.
Värn Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Jeg hadde ømme bryster allerede når mensen uteblev og har hatt det sen dess. Er 7+2. Jeg kjenner liksom at jeg har bryster 24 timer i døgnet! Gjør vondt når jeg skal klemme på kjæresten min og når jeg løper. Og de er blitt større og hardere! Ikke direkte noen ulempe for meg da, de var ganske små i utgangspunktet.
spent86Mod:) Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Vilhaenlitenen!Hei du...he he....jobber å sliter vettu så noen ganger blir det bare fort inn og ut herifra igjen:)=Jeg skal til en privat på nøtterøy:)Han er heeelt genial:)Så gleder oss så utrolig masse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå