Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere til å pusse tenner på barna deres?

Min gutt på 1 år har 6 tenner som han ikke vil at vi skal pusse. Han synes det er kjempe stas å se på når vi pusser tennene våre, men han sine tenner er ikke like stas å pusse.

Noen som har samme problem og som har noe forslag om hvordan vi kan få pusset tennene hans? Vi har kuttet ut tannkremen uten at det har hjulpet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min son är 1 år och har verkligen HATAT tandborsten. Fick tips av en väninna som anbefallde elektrisk tandborste och nu ÄLSKAR han att borsta tänderna. :)

Skrevet

Som nevnt over her, så kan du jo prøve en sånn elektrisk tannbørste som spiller en melodi mens du pusser, du kan prøve å la han pusse dine tenner mens du pusser hans.

Men, her i huset er det slik at om ingenting nytter, og ungen fortsatt ikke vil pusse, så SKAL det pusses uansett. Tannpuss er ikke noe barna får lov å bestemme selv. Så da holder vi fast og pusser. Tannpuss er viktig!

Skrevet

Helt enig med Honningmelon, det er ikke noe barn bør få bestemme selv. En skal selvfølgelig forsøke alle mulige slags triks for å få dem til å ville pusse, men til syvende og sist er det noe de MÅ.

Skrevet

Klart gutten vår og må pusse tenner, men det er ikke så lett når munnen er låst med syv segl. Men i kveld gikk tannpussen veldig bra med zendium tannkrem. Eletrisktannbørste med melodi på hørtes veldig bra ut, det skal prøves ut :-)))

Skrevet

Får det nå til, men ikke enkelt. Jeg prøver å gjøre alt jeg kan for å få han til å le jeg da, hopper rundt, tuller og tøyser, er helt gåen etterpå, men får nå pussa litt innimellom latteren hans. Selv om han kjemper imot ;) Men er ikke hver gang jeg har overskuddet til detta, og da blir d jammen en liten kamp:/ Men skal virkelig prøve elektrisk tannbørste med musikk, hvor har de d a?

Skrevet

Jenta mi fikk flortablett i "belønning" etter tannpussen på kvelden, og det tok ikke lang tid før tannpussen gikk helt greit.

Skrevet

sånn var det her i huset ei stund også. No får han en bananfluortablett etter tannpuss. Dei er visst veldig gode, for er plutselig ingen protester med tannpussen lenger.

Skrevet

Får ikke til å pusse tanna til jenta mi på 16 mnd. Det er en kamp uten like og hun blir helt krakilsk!!

Hvor kjøper man elektrisk tannbørste med melodi da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...