Gjest Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Tenkte å kjøpe inn en pakke med bleier til tulla..... Men litt usikker på åssen bleier jeg skal handle inn..... De helt minste eller hakket over??? Pampers eller libero??? På forhånd Takk for svar )
Stoltmai mamma:) Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Hei.. jeg har kjøpt en pakke med libero, 2-4kg, jeg liker best libero og har best erfaring med de, men det er jo veldig forskjellig fra folk til folk hva de liker
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Har ikke kjøpt inn noe, bare hentet div av de gratispakkene man får, Apoteket, Libero, Pampers som alle har bleier, så vi har noen klare, og så kjøper vi inn når babyen faktisk er hjemme og trenger det.
Mammaen til Turid Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 har en pakke med pampers, den minste (var sånn gratisting via coop'en.. ), pluss noen gratisbleier via både apoteket og libero... men hvordan det blir når babyen blir født aner jeg ikke...
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 jeg har også di små pakkene fra apotekpakken og liberopakken.... men greit å ha litt flere.....
2hærligegutter Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har kjøpt en pakke av de minste til pampers, selv om det forventes en 4kg unge. Gjorde det samme med nr 1 og det funker bra selv om barnet er litt stort. Sist begynte jeg med libero, men måtte gå over til pampers pga sopp på rumpa med liberobleier, pampers er noe tynnere og luftigere. Ellers har jeg alle disse prøvepakningene
mammalade4 Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Min erfaring er at pampers er best til jenter og Libero til Gutter. Ikke noe spesiell grunn enn at når vi har brukt libero til jentene så har de vært gjennombløt tvers igjennom og det samme har skjedd med pampers til guttene...
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Ja kommer nok til å kjøpe pampers.... har mange venniner som bruker det og er fornøyd... ellers så får vi bare bytte vist det ikje er bra for tulla )
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Vi har kjøpt libero newborn.. Tenkte vi skulle prøve det siden vi har hørt at det er best for nyfødte, men kommer til å bytte til pampers dersom libero ikke funker.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Er kjempe fornøyd med pamers så blir vil det på denne babyn å.
LadyLuck & Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Kommer til å bruke pampers. Brukte libero med "Storebror" i fjor, men bytta fort, da pampers funka bedre (syns vi) Fordelen er joat pampers innapsler ALL fukt (også tynn avføring), så vi syns han var trerre og hadde mindre eksem med pampers
prinsessemor123 Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 Da eldstejenta var baby likte vi best libero. Nå som hun er over to er vi gått over til pampers for vi syntes det blir mindre lekasjer da. Har kjøpt inn libero2-4kg til den nye babyen.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Har kjøpt inn LIbero 2-4 kg. Koster bare 20 kroner på Kiwi, i tillegg til at hver 4. pakke er gratis
Fruen i huset Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 Aner ikke hva som er bra, men hver 4. Pampers er gratis på spar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå