Gå til innhold

Trenger noen tips og høre om andres erfaringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikm 25/2, "mensen" kom den 29/2 og varte i 3 dager,det er ikke vanlig for min del.Varer alltid i 5 dager. Både før og etter "mensen" har jeg vært mye kvalm, vært dårlig i magen og hatt hodepine. Blødningsdagene utartet seg som kraftig blødning i 1 dag,rent blod ikke sånn brun aktig da,men det var det de andre 2 dagene. Det jeg lurer på er om noen andre har opplevd noe lignende og alikevel vært gravide. Og ville dere brukt penger på å teste dere i min situasjon.?!Testet et par ganger før,men var da negativt resultat, men da var ikke mensen så kort.Opplevde heller ikke kvalme og mageproblemer og hodepine da.Følte meg bare litt rar i kroppen om dere skjønner.

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp tester på nettet, mye billigere!!

bare et lite tips:)

Skrevet

så du ville testet his du var i min situasjon?

Skrevet

Jeg ville ikke nølt med å testet var jeg deg. Da får du det ut av tankene. Enten får du vite med 99% sikket om du er gravid eller ikke gravid. Men invester i en "ordentlig" test. Feks Clearblue digital. Koster 129 på apoteket, eller 99 kr på billig tester .no.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har ikke testet enda,men jeg burde kanskje. Kvalme har forsvunnet, men magen er veldig i ulage enda. Kan fortelle at jeg er ekstremt trøtt om dagen, er mye mer sukker sugen enn vanlig, og veldig tørst. En annen ting jeg stussa litt på med den veldig korte "mensenen" min var at jeg hadde absolutt ikke en eneste mensen smerte i det hele tatt og det er første gangen i hele mitt liv. Noen som har opplevd noe lignende?

Skrevet

Jeg hadde mensen i fire dager, noe som egentlig ikke er uvanlig for min del. Jeg pleier bestandig å blø lite og har heller ikke noe vondt.

Uansett, i ettertid så har jeg vært så innmari kvalm og svimmel. Har også en del halsbrann. Kjenner jeg meg selv rett, så er dette helt sikkert innbilte symtomer, men mamma rådet meg til å ta en test. Hun hadde også mensen i førsten av sin graviditet, så det skader nok ikke å ta en test. :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har opplevd det samme! Forrige måned hadde jeg bare to dager med svak blødning og ingen menssmerter, noe som er veldig ulikt meg..

Fikk ikke mensen denne måneden heller... men først i dag 18 dager etter at jeg skulle fått mensen denne mnd. testet jeg POSITIVT!

Så usikker på når jeg ble gravid egentlig og hvor langt på vei jeg er? Om det er denne måneden eller forrige? Men, skal til legen til uken, så kanskje jeg får svar da?

Har forresten ikke hatt noen sterke symptomer... Har vært veeeldig trøtt og slapp, "rar" følelse i magen, tørst, litt kort lunte....

Jeg vet ikke om jeg anbefaler eller ikke å ta en test. Jeg har tatt noen, og hadde egentlig gitt opp å teste positivt da det dukket opp en nydelig blå strek!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...