Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 5. mars 2008 #26 Skrevet 5. mars 2008 Og hvorfor er det så mye eklere om det hadde vært eldre kvinner som hadde sjekka hvordan morsmelk smaker? Tror dere man blir ren og hellig når man fyller tredve så tar dere grundig feil! He he.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #27 Skrevet 5. mars 2008 For det første så heter jo programmet unge mødre da så de setter jo sei selv i bås. For det andre så har nok vi alle gjort noe dumt i fylla. Forskjellen er vel at når man har noen år på ræva så tenker man kanskje over før man begynner festen at du tar ikke med deg ett helt tv team på fest. NETTOPP for at man lett driter seg ut med promille. Sier ikke at alle unge mødre er sånn, men de på det programme er ikke de mest lang tenkte jeg har sett...
*snartklar* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #29 Skrevet 5. mars 2008 Har nå ikke prøvd å vri det over til at dette er "typisk" for unge mødre...hvis det er overskriften du henviser til så er det fordi programmet faktisk heter det! Jeg har gjort mye snålt i fylla ja, og nekter ikke for det, men jeg legger jo ikke opp til at det dumme jeg gjør skal vises på tv slik at hele Norge går og snakker negativt om oppførselen min!!! Men jeg tenker nok de to våkner med litt av en fylleangst....DESSUTEN, bare for å tilføye noe helt på slutten: Jeg ble mor selv da jeg var 16, og har absolutt INGENTING imot unge mødre....
*snartklar* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #30 Skrevet 5. mars 2008 Så kult å se at folk blir SÅ engasjert av et lite innlegg
Ikkelektuell Skrevet 5. mars 2008 #31 Skrevet 5. mars 2008 He he. Joda, i følge BIM-/DiB-standard, versjon 'skinnhellig', så blir man et bedre menneske ved fylte tredve, for ikke å nevne all modenheten man får. Plutselig er det legitimt å le småironisk av hvor tullete man var som ung noen-og-tjue-åring, og dulte hverandre i siden og smile overbærende over de stakkarene som står midt i tjueårs-helvetet fortsatt.
*snartklar* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #32 Skrevet 5. mars 2008 Så greit at det bare er 6 år til da, før jeg blir et bra menneske
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 5. mars 2008 #33 Skrevet 5. mars 2008 Ja. He he. Det later til at folk tror man ser lyset og blir til Confucius over natta når man fyller tredve. Og om man ikke gjør det så inntar man en lett overbærende holdning som for å innbille folk at denne mirakuløse endringen har funnet sted, til tross for at man stort sett har det samme paradigmet som tidligere. Jeg sluttet selvsagt å suge melk av andres bryster da jeg fylte tredve, for det sømmet seg liksom ikke lengre. Det var hardt, men absolutt verdt den store respekten jeg nyter fra andre som en følge av det.
*snartklar* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #34 Skrevet 5. mars 2008 Godt å høre at det ikke bare er jeg som kommer til å slite med å legge den vanen fra meg....klarer liksom ikke helt å se for meg at jeg skal slutte åsuge i meg noen dråper morsmelk før jeg legger meg hver kveld! Men jeg lever i håpet om at jeg klarer det 24.11.2013
Ikkelektuell Skrevet 5. mars 2008 #35 Skrevet 5. mars 2008 Du har min beundring! Avvenningen blir nok det vanskeligste for meg ved å fylle tredve. Jeg innbiller meg jo ifølge NN at jeg allerede har blitt voksen, så.
*snartklar* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #36 Skrevet 5. mars 2008 Ånei du, du er jo langt ifra voksen....er ikke du født i 1984 da????
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 5. mars 2008 #38 Skrevet 5. mars 2008 Avvenningen gikk faktisk greit. Jeg gikk til innkjøp av et plastikkbryst og fylte det med organisk rismelk, og innen tre uker så var jeg helt kvitt den uvanen. Nå er jeg åndelig ren her jeg sitter og svever i lotusstilling i orakelhula mi. Endelig forstår jeg alt! *Oohmmmmm ohmmmmm*
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #39 Skrevet 6. mars 2008 Det JEG lurer mest på er hvorfor i huleste de hele tiden skal filme mora til hun Line? Hva har det med serien og gjøre at hun går på fetisjparty? Snakk om linselus ;-)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 7. mars 2008 #40 Skrevet 7. mars 2008 er enig i at det var jævla kvalmt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå