Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Say no more... Noen mødre gjør meg direkte kvalm!!!!! http://www.metacafe.com/watch/576380/fattest_child_in_the_world
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Sier meg enig i den! Tviler på at jentungen lever lenge med tanke på hjerteproblemer, pusteproblemer etc...Hvor er barnvernet? Eller en ernæringsfysiolog? Stakkars unge.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Kan nesten ikke tro at dette er sant.. Moren bør miste foreldreretten!!!
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 oioioi!!! Hva kan man si etter å ha sett noe sånt? stakkars, stakkars barn!!! Dette er det værste jeg har sett!!!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Fytterakker'n - hvis jentungen dør, bør moren tiltales for overlagt mord...!
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Tror hu mora koser seg med all medie oppmerksomheten rundt dattern.Ser sånn ut!Blir så provosert av sånt jeg vil spy..Hun forer jo ungen på dritt,det ser man jo alle mann!!At det går ann.. Stakkars lille jenta...Blir nesten litt lei meg!Ser ikke ut som hun har det bra i det hele tatt...
Kamel*Jente150408*:) Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Ja, stakkars unge. Hun får visstnok 10 000 kalorier daglig. En voksen kvinne trenger ca 2500 (?) og en topptrent mannlig idrettsutøver trenger ca 5000. Da sier resultatet seg selv. Og chips og cola til frokost hver dag? Hvor er barnevernet?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Fy faen.. Stappe i ungen junkfood, cola og masse sjokolade De må da vel se at ungen spiser seg feit før det gikk så langt vel? Noen eier bare ikke hjerneceller. Stakkars jente..rett og slett mishandling ja..ho greide jo knapt å gå!! Man kan fore ungene sine med sunt kosthold i stedet..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Dette er virkelig barnemishandling på høyt plan!!! Den ungen kommer ikke til å leve lenge sånn der..Mora sku ha blitt dømt for mordforsøk.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 fy faen... at det går ann! hvem vil gjøre slikt mot sitt eget barn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå