Gå til innhold

hva er vanlig pris på permanent?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp, hos meg på fredag. nei skal ikke på vestkanten, men vi kunne jo tatt en tur på sartor i morgen formiddag? må kjøpe ny topp jeg også. er jo flere butikker der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jah, eg e med på topp shopping vettu, kanskje vi e like heldig som forgje gang :)

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Det høres bra ut=) er med på sartor i morgen!

Skrevet

då henger eg meg på der eg om det e greit? ;)

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

selvfølgelig=)

da må jeg enten sitte på med noen eller ta bussen...

Men blir kanskje trangt å sitte på med noen når jeg må ha med vognen...?

Skrevet

hvis vi går tidlig, så har ikke jeg lucas her. da kan jeg hente deg.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Det kan vi gjøre=) når er du klar da?

vi er oppe 8, så er klar når som helst nesten=)

Skrevet

vi og e oppe tidlig om dagene... men det må sies at om eg skal ut og kjøre så må en god del av¨denne helv... snøen forsvinne! hehe ';)

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Dellta: du som er såååå flink å kjøre? Du kan jo evt rygge til sotra, hahahaha=)

Skrevet

hahaha, ja syns seg ser det for meg.. Off, nei...

Men oppe hos bobo var det traaangt altså... hihi ;)

Skrevet

forresten bobo, sorry at eg kuppet permanent-tråden din... hihi :)

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Hehe=)

 

Når er du klar da, bobo?

Skrevet

skal jeg hente deg ca halv 11 da? dellta: det gjør ingenting. mye gøyere tråd dette her. he he

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

halv elleve er fint=)

Dellta - møter vi deg på sartor da? sender deg en melding når vi kjører, jeg!

Skrevet

ja, ses der vi vettu.. Håper bare all snøen regner vekk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...