bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #26 Skrevet 5. mars 2008 jepp, hos meg på fredag. nei skal ikke på vestkanten, men vi kunne jo tatt en tur på sartor i morgen formiddag? må kjøpe ny topp jeg også. er jo flere butikker der.
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 5. mars 2008 #27 Skrevet 5. mars 2008 jah, eg e med på topp shopping vettu, kanskje vi e like heldig som forgje gang
Gjest Rebel m/jente Skrevet 5. mars 2008 #28 Skrevet 5. mars 2008 Det høres bra ut=) er med på sartor i morgen!
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 5. mars 2008 #29 Skrevet 5. mars 2008 då henger eg meg på der eg om det e greit?
Gjest Rebel m/jente Skrevet 5. mars 2008 #30 Skrevet 5. mars 2008 selvfølgelig=) da må jeg enten sitte på med noen eller ta bussen... Men blir kanskje trangt å sitte på med noen når jeg må ha med vognen...?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #31 Skrevet 5. mars 2008 hvis vi går tidlig, så har ikke jeg lucas her. da kan jeg hente deg.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 5. mars 2008 #32 Skrevet 5. mars 2008 Det kan vi gjøre=) når er du klar da? vi er oppe 8, så er klar når som helst nesten=)
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 5. mars 2008 #33 Skrevet 5. mars 2008 vi og e oppe tidlig om dagene... men det må sies at om eg skal ut og kjøre så må en god del av¨denne helv... snøen forsvinne! hehe ';)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 5. mars 2008 #34 Skrevet 5. mars 2008 Dellta: du som er såååå flink å kjøre? Du kan jo evt rygge til sotra, hahahaha=)
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 5. mars 2008 #35 Skrevet 5. mars 2008 hahaha, ja syns seg ser det for meg.. Off, nei... Men oppe hos bobo var det traaangt altså... hihi
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 5. mars 2008 #36 Skrevet 5. mars 2008 forresten bobo, sorry at eg kuppet permanent-tråden din... hihi
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #38 Skrevet 5. mars 2008 skal jeg hente deg ca halv 11 da? dellta: det gjør ingenting. mye gøyere tråd dette her. he he
Gjest Rebel m/jente Skrevet 5. mars 2008 #39 Skrevet 5. mars 2008 halv elleve er fint=) Dellta - møter vi deg på sartor da? sender deg en melding når vi kjører, jeg!
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 5. mars 2008 #40 Skrevet 5. mars 2008 ja, ses der vi vettu.. Håper bare all snøen regner vekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå