Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa på 9 mnd nekter å drikke fra flaske/ kopp/ tutekopp, jeg har prøvd flere typer, men hun bare spytter ut igjen, vil liksom ikke svelge. jeg ammer fortsatt morgen og kveld og noen ganger midt på dagen, så hun får jo i seg noe. Hun har tatt flaske før, jeg pumpet meg en del og ga flaske, men nå tygger hun bare på smokken, det samme på tutekoppen, så har jeg prøvd har tut, men hun vil ikke svelge..... flere som har hatt samme problemet?

har forresten bare prøvd med vann. tenkte å kjøpe "saft/juice" fra nestle, og se om hun tar det...... grøt/brød/middag7frukt glir ned på høykant, så det virker som det er konsistensen hun ikke liker..... selv om mm går veldig bra....

tips råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig ingen som har noen tips eller råd??

Skrevet

Hmm, ikke så mange tips til deg, desverre. Men kan det skyldes at hun er vant til å "ligge" når hun drikker?! Husker dattera mi da jeg begynte med det.. Hun skjønte ikke til å begynne med at hun måtte heve hodet/"se opp" når hun skulle drikke av flaske sittende.. Etter ett par dager var ikke dette noe problem lengre.. Grunnen til at hun tok flaska med en gang, kommer nok helt sikkert av at hun fra uke 2 har fått mm/mme fra flaske..

Lykke til :D

Skrevet

Er nok noe i det, for når jeg gir hun på armen liggende svelger hun, men nå har vi holdt på en god stund da. tydeligvis vanskelig å skjønne for henne.... hehe.....

Men skal prate med hs snart, nevner det for henne om det ikke er noen bedring... Men uansett; takk for svar

Skrevet

Ja, hør med hs du. Kan jo hende hun "demonstrerer" og bare vil ha melk?! ;) Lykke til hvertfall!! :)

Skrevet

Har du forsøkt å gi drikke av en vanlig kopp eller et glass - gjerne av samme type som du selv bruker? Det kan være at hun syns det er stas å drikke sånn som du gjør. Har fungert veldig bra på mine.

(Til og med minsten på 4,5 mnd gaper når han ser et glass eller en kopp! Han får smake litt vann fra kopp/glass til grøten sin.)

Skrevet

Hei,

takk for tipset, var akkurat det tipset jeg fikk på hs nå også. Det skal prøves ut når hun våkner;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...