Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Hvor lang tid tar det fær man får os, bf skal flytte ut snart og han blir da å få ny folkeregistrert adresse. Må man i sånn megling? Skjønner ikke vitsen, vi har avtalen klar oss i mellom, han skal ha samvær på ettermiddagene han ikke jobber (blir nok en ettermiddag eller to i uka (noen ganger mer) + noen helger) Er så vanskelig å sette opp en fast prosentsats siden han har såpass ugunstige og uorganiserte arbeidstider. Og kommer nav hjem og ånt for å sjekke at han har flyttet ut og sånt? Er det sånn ss opplegg på dette? tenk om de ikke tror på meg.. Ja, vet jeg er rar..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 For å kunne motta Os må man ha vert til megling ja. Vet ikke om dere er gift...men for oss så fikk jeg beskjed om at meglingen må vere i orden og man må evt sende inn papirene til seperasjon...når man først får brev tilbake om at seperasjon er innvilget så kan man søke os- altså er dere ikke gift så kan du søke når dere har meglings attesten i orden. Ang flytting så er man vell pliktig til å melde ifra 8 dgr etter at man er flyttet. Nav dukker nok ikke opp hos deg. Men de har vell rett til å undersøke om det faktisk stemmer dersom det skulle komme inn tips om at det ikke er som det skal. Men så lenge alt er i orden så går det fint det.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Æsj.. Ja da må vi vel bare dra på sånn megling da. Hvor gjør man det? Hvor mange ganger må man dra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå