ramona85 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Noen som har erfaring med dette? eller andre som vet litt om det? Hvor lenge varer det? Når kommer det? da man eg skulle hatt TR? Hvor mye og hva slags farge (sånn i forhold til TR)? Hatt en merkelig blødning nå, ikke vanlig mens, så begynner å lure... og håpe... Håper på svar:) !!
Habby Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Festblødning pleier å komme rundt 7 dager (og litt senere) etter EL...noen får det også den dagen de forventer tr. Ut ifra det jeg har lest fra andre pleier den er være brunaktig farge...ikke så fersk som tr (hvis jeg ikke tar feil). Flekkete, ikke mye... Håper det hjalp deg.. Lykke til!
Momlegåsegg Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har også noe merkelige greier nå. Har ikm i morra eller de nærmeste dagene og har i dag hatt (kun når jeg tørker meg) litt lyserosa utflod/slim. Aldri hatt dette før. Har også litt mensenmurriinge... Sukk...Håååååper at det kansje kan være en festeblødning. Testet meg med en billgtest i går og den var negativ.. Huff...
Going strong Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jeg hadde festeblødning. Var lyserosa. Legene sa det var normalt,lyserosa som vannmelon,sammenlignet dem med =) Lykke til jenter:)
Momlegåsegg Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Varte det lenge da? Testet du positivt før eller etter den kom? Hadde du litt mensensmeter??Å dette gir meg liksom et lite håp..men blir vel sikkert skuffa og at dette bare er begynnelsen på mensen. ..
KjerstiM Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Jeg fikk noe veldig utvanna lyserosa på papiret når jeg var på do istad.... Kan det ha vært festeblødning? Noen som har hatt det sånn? Venter tr i dag eller morgen så kan være det også, men har liksom ikke hatt det sånn på begynnelsen før...Det pleier og være mer brun-aktig da... Så jeg krysser fingrene for at det var en festeblødning...Og at tr ikke kommer....!!!!
Going strong Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har dårlig erfaring med brunaktig blødning jeg da. Da har jeg mistet hver gang jeg har hatt det(to),men lyserosa var et godt tegn. Det er ett år siden dette skjedde,så jeg husker ikke så godt,men mener å huske at det murret litt i ryggen mest jeg blødde litt.Men det var snakk om et tørk,så kom det litt på papiret og sluttet med en gang etter det. Blødd lenge? Jeg testet postitivt før og etter,men uansett er ikke dette sikkert dessverre. Når jeg har mistet har jeg samme dagen testet positiv, HCG-hormonet går ikke ut av kroppen med det samme.
Julebaby :) Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Jeg blødde noen dråper lyst blod tidligere i dag og håper det var en festeblødning... men hvor lenge før mensen er det vanlig at denne kommer? jeg hadde sist mens 11.februar, men har sykluser på rundt 30-32 dager, så er uansett for tidlig å teste.. men er det ikke sånn at man ikke produserer hcg før etter egget har festet seg?
Pooh Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Sånn hadde jeg det også. Ca når jeg trodde TR skulle komme kom det noen dråper blod, som etter hvert ble til rosa utflod. Dette varte i tre-fire dager og bare et par dråper med mange timer imellom. Testet negativt den tredje dagen. Har aldri hatt det sånn før. Skjønner ikke stort, så får vente å se hva som skjer. Har uregelmessige og lange sykluser, så vet jo egentlig ikke når noe skjer. Men ut fra ømme brystvorter osv. har jeg regnet meg frem til at EL må ha vært ca 14 dager +/- før disse dråpene kom. Siste rosa dråpe kom i går morges. Siden da: Ingen ting. Hmmmm.....spennende å følge med på hva som skjer med deg. ) Krysser fingrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå