rolly Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 om x kona til han som har forgrepet seg sexuelt på deg i mange år skal ha barnet ditt på skolen?(de var gift i den tia)hun skylder alt på meg da nekter å se det som ett overgrep og nå skal hun ha barnet mitt i ett fag på skolen,dette til tross at jeg har forklart rektor hva som har foregått og jeg har bedt instendig om at de to ikke skal ha noe mer med hverandre å gjøre er helt satt ut jeg nå fortvila og rådløs takker for svar om noen vill svare meg rolly
Anne-B. Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Hmm. Den var litt vanskelig. Kan du kontakte barnevern eller helsesøster om dette?
♥binna♥ Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Skjønner godt at det er veldig vanskelig og sårt. Tror jeg ville ha bedt om hjelp fra en tredjeperson utenfor skolen og tatt det opp med rektor igjen. Hvis det ikke hjalp ville jeg tatt det opp med noen over rektor i systemet. Føler med deg.
Kamomille Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Det ville jeg nok ikke likt nei! Synes rektor her viser lite respekt dersom det ikke går ann å forandre timeplanen slik at barnet slipper å ha henne som lærer. Dersom du ikke får gjennomslag, ville jeg tatt det opp hed helsesøster eller lege og gått videre til kommunen med det. Men skal hun plutselig begynne å undervise klassen midt i året?
Mamman til Mari Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Det hadde jeg IKKE likt, og synes det er dårlig at rektoren ikke har tatt hensyn til det. Skjønner godt at du er fortvila og rådløs!! En ting var hvis hun hadde støttet deg, men når hun har skyldt på deg, synes jeg situasjonen virker veldig vanskelig :-( Men på den andre sida, er det hvertfall bra hun ikke er kontaktlærer for barnet ditt.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Byttet skole om det hadde gått ant. evt tatt kontakt med barnevernet og helsesøster først
rolly Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2008 ja jeg synes dette er enormt lite respekt løst fra rektor sin side(føler meg trøkka på i denne situasjonen ja)og ja hun begynner midt i skole året skal visst ta noe videreutdanning i faget.helsesøter eller lege kan ikke gjøre noe i dette tilfellet vel?men har jo masse papirer på at dette overgrepet har skjedd da,kanskje jeg skal ta kontakt med skolesjefen i kommunen? rolly
rolly Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2008 bytte skole er ikke rett for barnet mitt,kan ikke ta han ut av det miljøet han er i og alle de han kjenner vi bor ikke i en by men ett tettsterolly
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Ok, jeg forstår, men blir så sint av å høre slikt og det er jo ikke rett at han skal lide av det. ta kontakt med skolesjefen i kommunen klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå