LilleBanan blir storebror Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Driver å lurer på om den ikke skal gå snart:) Har deres funnet veien ut?
LadyLuck & Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 har nok det gitt.. men ikke i en engang.. har kommet i "biter", men har fått bekreftet at den er borte
Frk Påske Overtid Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har ikke sett noe til den... Men hverken søsteren min eller noen av venninnene mine fikk med seg denne "berømmelige" slimproppen, så jeg legger ikke så mye i det heller....
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Åssen vet man når slimproppen er gått?? Åssen ser den ut? Lukter det? Lett å merke??' Hakke satt meg inn i det liksom......
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Vet ikke. Har ikke merka noe og ikke blitt sjekket for det. Termin 23. mars. Hvor lang tid kan det maks ta før den har gått til fødsel? Har begynt å få mye mensenvondt de siste dagene og veldig mye oftere kynnere, så skulle tro at modningen ihvertfall er i gang:-) Har ikke lyst til å gå over termindatoen....
Tikabo Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Nei har ikke sett noe til den.. Ingen tegn på at fødselen nærmer seg i det hele tatt. Kjenner ikke engang kynnere, så er redd for at fødselen er et stykke unna.. Men er førstegang så vet jo ikke helt hvordan noe skal kjennes.. hehe =) Termin 21 mars =)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Har ikke sett noe til den, tror liksom ikke jeg kommer til å se den heller....
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Yepp...ble strippet for 1 uke siden i dag.....bare venter & venter på at noe skal sette i gang nå ) Har hatt noen fæle kynnere i natt & takvis i dag...men,jeg tror ingenting før jeg "ser" det ) Jeg vil ha VOOOOOONDT!!!!!! hehehe
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Det er liten vits i å vente på den. Det er ikke sikkert at du kommer til å merke at den går. Det er ikke sikkert at den går før du er i fødsel. Hvis den går, er det ikke sikker at du kommer til å føde på flere uker likevel.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Har nok ikke det desverre... ikke som jeg vet av iallefall!
sebastian + en til Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Nei ikke gått noen propp her heller. Har termin på lørdag..
~Mita~ Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 Min gikk sist forrige onsdag, jom i 4 biter fordelt på hele dagen. Hadde termin på søndag, så jeg går nå her å venter..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Det er ikke sikkert dere ser noe til den da.Jeg så den ikke med min første!!
Voyeur Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 Nei. Har faktisk aldri sett den berømte slimproppen, og dette er 3 gang jeg skal ut i fødeilden.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 Nei, har ikje sett nåe til den.... å jeg gidder ikje henge meg opp i den slimproppen... )
MammaMira Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 Ikke noen slimpropp her gitt, kanskje bare noen biter av den. Vet jo ikke helt hvordan den skal se ut. Hadde termin i går, så det må skje noe snart uansett
yvve73 Skrevet 5. mars 2008 #17 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har termin 17.mars. Har fremdeles ikke sett noe til slimproppen, men da jeg fødte forrige gang, gikk den en time el. to etter at riene så smått hadde startet. Det var ganske mye slim hos meg, og den kom i do.
trinemor Skrevet 5. mars 2008 #19 Skrevet 5. mars 2008 nei jeg har ikke sett noe til den jeg heller, sist gang jeg fødte så gikk slim proppen en uke før eller noe sånn husker ikke helt tidspunkt bare at den kom.
undome Skrevet 5. mars 2008 #20 Skrevet 5. mars 2008 min har gått,men det skjedde for en god stund siden, og da var livmorshalsen nede i, 2, 5... så gikk livmorshalsen min opp igjen til over 4 og en ny slimpropp ble laget, og nå gikk den på nytt for 2 dager siden,,, jeg har fått bronkitt og hoster konstant, og hosta så mye at den gikk mens jeg lå på soffaen.. hehe Men såskal det sies at jeg merka ikke denne slimproppen, med de 2 første ungene mine... Så når de på sykehuset sa til meg nå at slimproppen min var gått, skjønte jeg ikke helt hva de snakket om, for den har jeg aldrig sett før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå