Gå til innhold

Plasserer dere par ovenfor hverandre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... eller ved siden av hverandre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står faktisk i bryllupsboken min at gifte par ikke skal ha hverandre til bords...

Skrevet

Vi plasserer par ved sidene av hverandre.

Trodde de som ikke var gifte skulle, altså samboere og kjærester, ikke skulle ha hverandre til bords jeg, bare de som var gifte. Så feil kan man ta... :-) Hehe. Vi plasserer alle par ved siden av hverandre som sagt, det ville jeg likt best selv. Har bare vært i et bryullp der vi satt uten partneren. Da satt brudgommens kamerater sammen med brudens venninner, og brudgommens kamerater sine damer satt med mennene til brudens venninner!!! Men jeg liker best å sitte med typen min jeg, samt andre jeg kjenner litt... :-)

Skrevet

Men kommer du til å plassere parene slik at de sitter ovenfor hverandre (midt mot hverandre), eller ved siden av hverandre? Har vært borti begge deler, og vet ikke helt hva jeg foretrakk egentlig...

Skrevet

Ved siden av hverandre for vår del:)

Skrevet

Ok - det virker egentlig fornuftig :-) Hvordan ville du/ dere evt. plassert single søsken - sammen eller hver for seg blant andre single venner?

Skrevet

Samme som Ossto - ved siden av hverandre. Så får man heller "lanke" litt enn å benflørte ;-)

Skrevet

Vi har hver vår bror, den ene singel og den andre samboer. Kommer til å plassere min single bror sammen med min single fetter tror jeg. Det viktigste for oss er at alle har det hyggelig, og sånn som jeg kjenner våre familier, så blir de mest fornøyde om de har noen kjente til bords:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...