Gå til innhold

hvorfor blir jeg ikke gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann,jeg og min samboer har bestemt oss for att jeg skal bli gravid.

vi har vært sammen i 4år. men jeg blir jo aldri gravid? har du noen gode råd til oss?? :)) hilsen en som hååååper hun snart blir gravid!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du ser her er det mange som 'sliter' med å bli gravid. Jeg og sambo har prøvd å bli gravid i snart 9 mnd nå, uten at det har klaffet ennå.

Det er mye som skal klaffet før et egg skal befruktes og feste seg.

Det viktigste er vel å vite NÅR du har el. Å måle kropps temperaturen vil også hjelpe; blir letter å finne ut om du har el og i så fall når.

Jeg har også hørt at akupunktur skal hjelpe. Mange bruker akupunktur for stabilisere syklusen sin. Jeg har begynt med det, men ikke for å stabilisere syklusen...andre årsaker. Noen har blitt gravid på akupunktur, men det er ingen garanti.

Og så har man de kjerringrådene som f. eks salvie te (de dagene før EL), hostesaft solvipect (før EL) osv.

Ikke gi opp håpet...det vi klaffe snart. Bare sørg å ha sex rundt EL.

Ta vitamin. Lest at Omega3 skal hjelpe. Jeg tar GraVitamin og Omega3.

Ønsker deg lykke til! Håper spiren fester seg snart :)

Skrevet

hei hei...

jeg har en sønn på 8, etter det har vi slitt med å bli gravid igjen.

ble anbefalt å gå til en homeopat, prøvde det i slutten av januar,

forklarte han problemet mitt, han ga meg to piller som skulle hjelpe kroppen i balanse igjen, testet positiv i går, så det kan jeg absolutt anbefale....

masse lykke til:)

Skrevet

heisann, det hørtes jo heelt utroligt ut :) så no skal du ha e liten til ja! gratulerer.. håper det snart går min vei..

Skrevet

tusen takk for hjelpen :)) jeg vil prøve alt som er muligt. :) har jp ønset meg barn hele livet mitt sånn sett.. er klar for det også føler jeg. håper det går min vei snart. og att du klarer og bli gravid snart :))

Skrevet

Tusen tusen takk.

håper virkelig at det klaffer for deg også...

venting og prøving er jo så utrolig tøft..

masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...