TT 73 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Hei. Vi ønsker oss veldig nr. 3. Har to barn fra før, men har SÅ lyst på en til... Hadde en tidlig abort i jan. 07, ikke blitt gravid etter dette. Og nå har jeg fått beskjed at jeg har type ll diabetes. Føles som om verden raser litt sammen!! Har jo hørt at det er vanskeligere å bli gravid når man har diabetes, og er jo snart 35 år, så føler at tiden begynner å bli knapp. Noen flere som har hatt det sånn? Blir veldig glad om noen vil dele erfaringer med meg.
ønskerto Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Hei kjære deg. Jeg har ikke opplevd det, men vi sliter med å få barn så skuffelsen over å ikke bli gravid kjenner jeg. Håper det lykkes til tross for diabetesen og at du ikke får problemer med å stabilisere blodsukkeret. Ønsker deg lykke til! Varm klem..
cl77 Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Hei hei| jeg har ikke diabetes..men har en annen sykdom så jeg fikk beskjed at det kunne være vanskelig for meg å bli gravid om ikke umulig for kroppen er helt i ulage.og jeg har gått på masse med. jeg ble rådet av en på jobben til å gå til en homeopat, han hadde hjulpet henne. jeg var der en tur i slutten av januar, forklarte situasjonen, han ga meg to piller for å hjelpe kroppen på vei, jeg testet positiv i går.. er verdt et forsøk ihvertfall.. masse lykke til...
TT 73 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 Tusen takk for svar! Godt å kunne lufte problemer med andre. Ønsker deg lykke til videre. Håper dere får en liten spire snart. Har dere prøvd lenge? Klem tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå