Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 var for noen dager siden på en butikk der de selger ut ting fra folk som har gått konkurs. konkurssalg heter det vel...han hadde drevet med dette i lang tid, en eldre mann som virket så søt og uskyldig atte... alt i butikken var 50% rabatt på, så vi handlet jo en god del. jeg kjøpte: 2 pakker ammeinlegg som han sa jeg fikk for 5 kr stk. 3 pakker frottekluter til 20 kr stk 1 lue som skulle koste 20 kr 1 par sko som skulle koste 64 kr 1 par støvler som skulle koste 64 kr 1 lekestøvsuger til 56 kr vi betalte og skulle gå. men min mor syntes prisebn var litt drøy da vi betalte 380 kr hun fikk bare den totalsum kviteringen, og mannen krøllet den andre.. men min mor sa hun skulle ha den, og mannen spurte om hun virkelig trengte den, og da sa min mor ja. så hun fikk den da. der sto det noe helt annet enn det vi var enige om. 2 pakker ammeinlegg for 15 kr stk 3 pk frottekluter 20 kr stk (stemmer) 1 lue til kroner 35 1 par sko til 129 1 par støvler til 64 (stemmer) lekestøvsuger 56 (stemmer) han har puttet på småbeløp her og der for å tjene mer enn han hadde satt opp til pris å være... man forventer ikke slik i norge... mamma skal ned å klage i dag.... makan...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå