studdis Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Hei! Så annonsen lenger nede på siden her og har nå betilt 10stk teststaver. Noen som har erfaring med disse? Har bare brukt cb før, men nå er jeg så utålmodig og er redd jeg tester unødvendig - det blir jo veldig dyrt, så dermed endte jeg med disse.
Ønsker.. Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 hei jeg kjøper bare di, og jeg er veldig fornøyd
ønskerto Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har også kjøp de, men de tester jo bare negativt jo...... ;-) Fryktelig dårlig!
Gretha Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har brukt de el.strimlene denne måneden. Har hørt mye negativt om dem, men jeg fant hvertfall min eggløsning greit med dem.. Greit å spare noen kroner også, hvis en kan...
studdis Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 Thihi... det er nettopp det jeg frykter...hehe....
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 har kjøpt både graviditets- og eggløsningstester fra billigtester.com, og må si meg ganske fornøyd. De er simple, men lett å bruke og å lese av. Tror ikke det feiler dem noen ting, jeg;)
AO3 Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Jeg var veldig fornøyd med billigstavene (graviditetstestene, har ikke prøvd EL-testene).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå