Gå til innhold

Hei alle med termin 1.halvdel av mars


sebastian + en til

Anbefalte innlegg

Hei

 

Hvordan går det med alle sammen nå? Formen deres?

Kjenner dere noen symtomer på at fødsel kan nærme seg, og hva driver dere på med om dagene da?

 

 

 

Jeg har termin på lørdag 8. Venter i spenning hver dag nå, kjenner etter tegn hele tiden. Sjekker trusa hele tiden etter

"proppen" :) Men ingenting skjer enda nei....føler meg øm nedentil i magen, men ikke vondt! Får kynnere sånn med jevne mellomrom gjennom dagen, men igjen ingen vonde....

 

Kjeder meg med all ventingen, se alle Friends sesongene nå.....baker til og med. Jeg som overhodet ikke er noe flink til det! Kanskje det er husmorrollen som starter og ta form:O)

 

Kjekt å høre hva dere andre driver med....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har termin samme dag som deg og går nå bare og venter......

Har ikke sett til "proppen" jeg heller =0(

Føler meg tung og føler fort ubehag mellom beina hvis jeg står, går eller sitter for lenge.

 

Jeg tar det helt med ro nå........er det fint vær så prøver jeg o komme meg litt ut, men orker ikke o gå i butiker eller farte runt med buss og sånn for og møte veninner på cafe.....det er det slutt på nå.

Hadde en veninne på besøk her hjemme idag =0)

 

Jeg strikker, ordner med foton , rydder og sitter en del forran pc:n ....det blir lange, stille dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i dag, kjeder meg og venter! De siste to dagene har jeg fått så vondt nederst i magen at jeg nesten ikke klarer å bøye meg. Ingen slimpropp, men masse vonde kynnere, men det har pågått siden ca uke 32. Værre de siste ukene, men ikke noe på gang her nei. Føler liksom at jeg har gjordt alt for å få ventetiden til å gå, har ikke noe mer å gjøre... Har bakt, har sett de og de filmene/seriene. Orker liksom ikke å gjøre noe hjemme heller lengre, føler meg bare sliten, sååå sliten.....

Høres sytete ut nå ja, men bare lei. Prøver å holde humøret oppe, har en fantastisk samboer som holder meg oppe når han kommer hjem fra jobb! :) Gleder meg sååå til vi får se hva som har bodd her i magen min!! :) Gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har termin i dag:-) Hadde trodd at gutten skulle være kommet nå men den gang ei. Har en gutt på 4,5 som kom 5 dager før termin så jeg våget å satse på det nå også, hehehe...

Tror jeg har fått gjort mer i huset de 3 siste ukene enn jeg har fått gjort det siste halve året... Mandag fikk jeg vasket alle vinduer utvendig og innvendig i hele huset+ skrudd opp hyller i boden. Søndag fikk jeg ryddet kontoret som så totalt bombet ut.... I går fikk jeg bakt 2 kaker, og i dag støvsuget+++ Storfornøyd, for jeg hater egentlig husarbeid... Blir jo litt sliten men kjennes nesten som det går på pur f.... som kroppen bare vil at alt skal være i orden???

Kan jo håpe å få vasket gulvene i morgen, vi får se.

 

Her ble det litt skryt men....

 

Ellers kjenner jeg etter jeg også hele tiden, var forresten veldig emosjonell i formiddag, satt å gråt til en som sang opra på oprah, var så vakkert... Deretter så gråt jeg når jeg så dr Phil...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hadde termin for noen dager siden, så sitter nå bare her og venter.

Formen er egenentlig veldig bra bortsett fra at jeg begynner å bli fryktelig utolmodig....

 

Har ikke sett noe til slimproppen her heller, men har mye kraftige kynnere, bare synd de ikke blir vondere og mer regelmessige. Helt sprøtt å sitte her og vente på og glede seg til smerter.

 

Ikke så lett å få tiden til å gå så det blir mye tv og tid forran pc'n. Alt er jo klart til at babyen skal komme.... Så kom nå da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 13 mars.Fikk igår kjempevondt i livmorhalsen.stakk noe enormt og bakover til endetarmen.Fortsatte i hele natt og var mye oppe.Føltes som livmorhalsen ble revet istykker.Var det samme i dag tidlig.Var til kontroll og legen trodde noe var igang.Men da han skulle kjenne etter var hodet langt oppe og bevegelig så det var litt merkelig.Nå er det borte så det var det håpet om fødsel.Noen med lignende smerter? Er forresten nr3 så at hodet skulle feste seg var uvanlig uansett..skjer rett før eller under fødsel stort sett for flergangsfødende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...