her er jeg Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Eller hva sier dere? http://www.fertilityfriend.com/home/her_er_jeg På dag 23 i dag, ingen tegn til EL. (Bare neg. ELtester denne pp) Har jo hørt at man kan hoppe over EL en gang i blant. Noen andre som gjør det? Det som har vært annerledes denne pp er at jeg har hatt blødning i utfloden i mange dager etter TR. (Se siste charten min.) Har vanligvis mye vannete utflod fra ca dag 12 og frem til EL, men denne gangen har det også vært mye blod. (Skikkelig irriterende, da jeg må bruke beskyttelse så lenge.) Ellers synes jeg sykluser på 33-37 dager er lenge, og når atpåtil ikke EL kommer, blir jeg bare lei... Noen andre med lignende sykuser? I vår 7 pp (bare...)
Habby Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Kanskje du får et lengre syklus denne pp?? Vet du hva, sørg for å ha masse kos du. Just to be safe liksom Men kjipt hvis ikke du har EL..men har hørt man kan hoppe over EL iblant..men hvis det fortsetter i flere sykluser, skal du søke hjelp Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå