Gå til innhold

Er så rastløs....og BIM-avhengig ;p

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg 7+6, skal til første kontroll på mandag, synes dagene bare snegler seg avgårde!!! jeg er blitt helt hekta på å være her inne på BIM, nå har jeg svart på så mange ting her inne at jeg ikke klarer å følge med lenger på hvor innleggene mine ligger *ler*

flere som har litt sånn BIM-addiction???

Gleder meg vilt til svangerskapet er offisielt så jeg kan snakke med folk om det, og ikke bare surfe frustrert rundt på nettet....urk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Ja jeg også er rastløs og er her inne og leser hele dagene (nesten)..

Jeg er 7+5, så vi var jo veldig omtrent like langt på vei da!! Jeg har fortalt det til noen, men enda veldig mange som ikke vet noen ting enda. Så da bruker jeg tiden her inne hehe.. Har ikke svart på så veldig mye, men litt blir det jo..

Skrevet

tenkte å fortelle det på jobben og til familien etter at jeg har vært hos legen på mandag, er så utroooolig spent. skal på volvat så håper jeg får tidlig UL så jeg får se om det er noe action i magen :D

har du vært hos lege???

Skrevet

Hehe, kjenner meg veeldig godt igjen der ja=) Føler at dagene snegler seg avgårde, er rastløs, har så lyst til å fortelle om spiren min til alle (men er litt tidlig enda, er bare 6+4), og må liksom innom BIM her minst en gang daglig! Men er jo en herlig tid da, mye bedre å være litt utålmodig og gravid enn utålmodig fordi man IKKE klarer å bli gravid da, tross alt!

Skrevet

ja de dagene mens man ventet på å få skvette på pinnen gikk nok veldig mye saktere enn disse dagene her :D

Skrevet

Ja jeg har vært hos legen pga fått sykemelding. Skal tilbake om en uke. Sist gang jeg var ba jeg om å få tidlig UL, for jeg er så nervøs siden jeg mistet sist. Jeg fikk henvisning til en som ligger en liten time tid unna, men de hadde ikke ledig før om veldig mange uker. Så nå venter jeg på å få time fra sykehuset. Men har i mellomtiden begynt og bli veldig kvalm, og brekker meg om morgenen, slik at da slapper jeg bedre av og tar det som ett godt tegn. Symptomene hadde vel forsvunne om det ikke var liv?? Har to barn fra før og da kastet jeg opp flere ganger daglig, det gjør jeg ikke nå. Men kvalmen er så intens til tider at jeg nesten skulle ønske jeg kunne fått kastet opp litt.. Men angrer vel at jeg tenker sånn hvis det skulle skje.. hehe.. Ikke lett å bli klok på gravide damer..

Hva er volvat??

Skrevet

hihi ja kjenner meg igjenn. Facebook er ikkje det samme etter bim kom inn i live mitt :) eg er 6+6, jippi snart 7 uker.. Klare meste ikkje vente til dei farlige ukene er over..

Skrevet

jennifer30

Volvat er privat klinikk her i Bergen, har bestilt time der, for da regner jeg med å få en tidlig ultralyd :) lang ventetid der også.

jeg tar også all kvalmen som et godt tegn, de gangene jeg har mistet har det ikke vært så mye symptomer som nå. satser på at alt går godt denne gangen :)

Skrevet

jeg veksler mellom facebook og BIM, he-he (joda jeg gjør jo andre ting også i løpet av dagene og kveldene...hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...