Gå til innhold

gravid etter SA / MA !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann!!!!

Er ganske ny her inne, men har vært en del ved "side linjen". Virker som en kjempefint plass!! Grunnen til at jeg endte opp her var fordi jeg ble gravid.. ganske uventet!! Klarte etter hvert å vende meg til tanken, men dessverre endte det i sa!! 6 uker på vei..:( Mannen min og jeg begynte å like tanken på at vi skulle ha en liten.... har tenkt å begynne på igjen etter en mens!! (Velger å høre på legens råd, selvom jeg har lest mange historier her inne at det pleier å gå bra!!!)

Så, det jeg lurer på er, virker som mange blir lett og fort gravide igjen!!! Heldigvis!! Men, er det noen som ikke ble fort gravide igjen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ma i mars 07, og fikk beskjed om å vente til mens var regelmessig før vi begynte å prøve. Begynte å prøve i mai, men ble ikke gravid før i oktober. Da hadde jeg sluttet å tro at jeg kunne bli gravid igjen. Er litt utålmodig jeg da! Men for meg var det lenge, i og med at prinsessa satt på første forsøk. Lykke til med forsøkene, og " glem" at dere prøver. Tror det går mye på psyken dette her.

Skrevet

Det er skuffende å miste, og det er synd at du måtte oppleve det. Jeg gjorde også som legen ba om, venten til mensen var tilbake, og ble gravid to måneder etter det igjen.

Siden du er ny her så kan jeg fortelle deg at dette forumet ikke er det beste for sånne spørsmål som du har. Du burde heller gå til Bli gravid-forumet og Slitere, for der er det flere i din situasjon. Siden dette er kranglesida så kan du risikere at enkelte slenger litt med leppa uansett om ditt innlegg er alvorlig ment, så du burde heller spørre folk på de to forumene jeg nevnte.

Lykke til videre! :)

Skrevet

Etter å ha tittet litt mer rundt ser jeg at jeg la det ut helt feil. Takk for at du sier ifra!!! Virker som en fin side... er godt å kunne snakke med noen i samme situasjon!!! :) Lykke til alle sammen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...