Gå til innhold

Foreldrepenger?utbet. etterskuddvis?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte perm på mandag, bare lurte på om pengene blir utbetalt etterskuddvis, altså i slutten av denne mnd?

Får man noe brev på dette før eller etter første utbetaling?

Bor i Trheim..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt sikker, men behandleren min på nav sa at man får ikke vedtaket, altså brev i posten før etter fødsel.. I tilfelle barnet kommer tidligere. Pengene kommer inn på kontoen når det er utbetalingsdag, det står det mer om på nav.no-

Skrevet

Hva med når man begynner permen ca midten av måneden? Får man da halvparten av arbeidsgiver og halvparten av NAV? Hvordan fungerer dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...