Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Begynte perm på mandag, bare lurte på om pengene blir utbetalt etterskuddvis, altså i slutten av denne mnd? Får man noe brev på dette før eller etter første utbetaling? Bor i Trheim..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Er ikke helt sikker, men behandleren min på nav sa at man får ikke vedtaket, altså brev i posten før etter fødsel.. I tilfelle barnet kommer tidligere. Pengene kommer inn på kontoen når det er utbetalingsdag, det står det mer om på nav.no-
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Hva med når man begynner permen ca midten av måneden? Får man da halvparten av arbeidsgiver og halvparten av NAV? Hvordan fungerer dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå