Gullklumpen! Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Babywatcheren min fra Danmark. Skal hente den på posten i kveld! Gleder meg noe helt sinnsykt!!!! Er 15+4 og ikke hørt hjertelyden enda, så jeg er så spent!!!! Håper det er noe der som jeg kan høre...krysser fingrene for at huleboeren min vil gi lyd fra seg. Er SÅ glad nå!! (Måtte bare fortelle det til noen).
svansen Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 ååå så morra, har lyst på en selv, men vet ikke helt hvem jeg skal velge, hvem kjøpte du??
Gullklumpen! Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg kjøpte den Mas Babywatcher. Blei egentlig kjempe dyr å bestille fra Danmark, men jeg måtte bare....hihi;) Var tomt i Norge...fikk ikke inn igjen for i august kanskje! Har måttet vente ca 1,5 uke, men det har gått fort! *smiler fra øre til øre og kanskje egentlig helt rundt*
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 jeg har kjøpt angelsound på ebay til kr 200 kr inkl frakt;)
Lille Luna Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Håper du får hørt noe:-) Vet du sånn ca hvor fosteret ligger nå?
nat&alex Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Du som har kjøpt på e-bay- Hvilken velgte du? var så mange ulike der og visste ikke hvilken jeg skulle ta. Har såååå lyst på en sånn
Gullklumpen! Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2008 Nei, men det står i bruksanvisninga at man skal begynne ved navelen og sirklere utover....har en følelse av at den ligger på venstre siden. Sambo er å henter den nå...spennende! Klarer nesten ikke vente.....;D
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Så utrolig morsomt! Hvor lenge er det nødvendig å bruke en sånn en? Pleier man å bruke sånne helt frem til fødselen omtrent eller er det bare tullete?? Dette er faktisk nyheter for meg - visste ikke at det gikk an å kjøpe sånn privat! Hvor får man kjøpt sånne??
nat&alex Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 gå inn på http://global.ebay.com/gbh/search?browse=0&Query=angelsounds+&SortBy=11& PageNumber=1&SiteIdFilterType=3&ItemTypeFilter=2&ipp=25 Jeg skal kjøpe en nå, men vet ikke hvilken.. Tror du kan bruke den frem til fødsel!
Trulte76 Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 hvordan ble det ang toll? hadde de skrevet sum utenpå og gikk den greit igjennom..eller fikk du brev der du måtte dokumentere hva det er i pakken? Vurderer selv å kjøpe den
nat&alex Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 når man bestiller shampoer fra fra lookfantastic.com må man ikke det.. vet ikke hva man må nå
Gullklumpen! Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. mars 2008 Da har jeg prøvd å høre men det var ikke så lett, men jeg trur jeg fant noe som kunne høres ut som et lite hjerte som banket på venstere side. Stod på pakken hva som var. prøver en gang litt seinere jeg....
Trulte76 Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 ok visst det står på pk pris og hva det inneholder da går den greit igjennom For visst man ikke skriver noe, så må man dokumentere visst den blir stoppet i tollen.. Mye du bet i toll da? eller du har vel kanskje ikke fått det enda?
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 hei. alle angelsoundène var samme sort. som jeg kunne se iallefall. du må gå inn på en av de, å klikke på buy now, hvis du ikke vil by på en da, å få de billigere....! jeg betalte med kort, så da ble alt inkludert. kommer opp i norske kroner helt til slutt. tror ikke jeg må betale noe mere, enn det jeg allerede har betalt...vet det er fler her inne som har kjøpt der, å de har ikke betalt mer enn 200-250 kr tilsammen.
Gullklumpen! Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 5. mars 2008 532,- betalte jeg! Nå fikk jeg det til mye bedre, men det tar litt tid å finne noe lyd! Hjert banket som en galloperende hest i ca 150! Er det mye? Rare greier..jeg har faktisk en BABY I MAGEN!!!!!!!
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #17 Skrevet 5. mars 2008 så koselig å høre;) jeg var til legen i går..å den banket i 152 ...
Gullklumpen! Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 5. mars 2008 Venter du gutt eller veit du ikke enda?
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #19 Skrevet 5. mars 2008 for å si det slik. min datter lå på 140-160 i gjennom hele svangerskapet sist. vet ikke hva jeg venter nå...men det tyder foreløpig på jente da;) tror litt på slikt nå, trodde ikke på det sist. men det var noen som var fast bestemt på at det ble jente....!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå