Gå til innhold

Nå har jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...tvunget mannen til en skikkelig omgang sex i dusjen (doggy ftw) før han dro på jobb, og ligget med rumpa høyt i over en time i senga.

Det ironiske er at han har gjerne lyst på sex, mens jeg ikke har lyst i det hele tatt akkurat nå, og derfor måtte jeg tvinge han, fordi han liker ikke at jeg skal gjøre det kun for hans skyld.

Men siden jeg hadde vonde kynnere i hele natt, skikkelige tak som vekte meg til stadighet, vonde kynnere som selvfølgelig forsvant i det jeg sto opp i morges:(:(:(

Så nå håper jeg virkelig at noe blir å skje litt senere ut på dagen, ellers så tror jeg at jeg blir smågal! Så masse luretegn i over to uker nå, men ingen baby..

Krysser fingrene for meg selv og alle dere andre som også bare går å venter! Ha en fin dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi..jøss...gått langt over eller???

du høres litt føde desperat ut..hehe

Skrevet

Spennende da! Du får holde tråden oppdatert!

Skal ta for meg mannen min jeg også idag. Går rundt med mageknip og vært på do uttallige ganger. :-)

Skrevet

Jeg gjorde det samme med min mann i går kveld:-) Hjalp ingen ting, første natten på evigheter uten en eneste vond kynner eller noe annet tegn:-( Har mistet troen på sex:-D

Er dritt lei av å gå gravid, har vært dårlig hele svangerskapet, med kvalme de første 18 ukene og bekkenløsning og kynnere i resten av svangerskapet. Nå de siste ukene har jeg som deg hatt mye luretegn, vonde kynnere, nedpress ol. Sovner ikke før i 4-5 tiden en eneste natt på grunn av at det er vondt å ligge (bekkenløsningen) og når jeg endelig finner en behagelig stilling så må jeg opp på do (er på do 7-8 ganger hver j......natt).

Har 5 dager igjen til termin. Var hos legen igår. SF målet har skutt til værs de siste to ukene og er langt over det grønne feltet på helsekortet. Har tidligere født to svært store barn og regner derfor med at dette barnet blir i 5 kg. klassen, har derfor ikke lysst til å gå lenge over termin. Skulle bare ønske at noe kunne skje snart!

Skrevet

HI her:)

Nei, ikke på overtid i følge ultralyden, bare i følge min egen mens termin, og jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa begynner å bli litt desperat.. Barn nr 3 dette, og ventetiden blir bare verre og verre for hvert svangerskap. Vil bare bli ferdig med den vonde, forestående fødselen, og holde babyen i armene.

Dessuten hadde det vært fint å få baby litt før påsken setter inn, slik at jeg kan få vært litt ute med hele familien i påskesola<3

Skrevet

Vi får bare krysse fingrene for at noe skjer snart! Jeg tenkte jeg skulle ta meg en liten tur ut i solen nå før ungene kommer hjem, og gå en hurtig tur rundt kvartalet. (Blir vel mer en pingvin vagg, men det får heller bare være, hehe)

HI.

Skrevet

hehe skjønner hvordan du har det HI.

3mann dette også, og kroppen har lurt meg masse, med masrier kynnere nedpress osv.

Men jeg er i uke 35 bare da.

Men jeg la merke til en ting i går, jeg gikk med skikkelige sterke kynnere, og nedpress.. var vondt å gå.

Så av en elle annen grunn begynte jeg å fikle borti brystvortene... og kroppen ble helt rar, og kynnerne sterkere...

Har hørt dette kunne sette igang fødselen, og jeg merket noe skjedde iallefall, så jeg stoppet opp.

i og med at jeg vil vente litt til før han kommer:)

Men har hatt masse slim osv som har kommet de siste dagene, og tror jeg begynner å bli moden nå. så derfor kroppen reagerte da jeg var borti puppene..

Skal sies jeg fødte nr 2 i uke 36 og.

Jeg ble bare moden da, og hun ville ut.

Så legene har trodd jeg kom til å føde før tiden denne gangen og, men jeg prøver å knipe igjen en stund til iallefall=)

Skal motbevise disse legene , som har sagt jeg kom til å føde før tiden helt siden uke 26. hehe

Skrevet

Hehe....Fikk endelig "tvunget" mannen til en omgang i går jeg og, etter noen måneder uten (huff). Er noen dager over termin, så håpet på at dette skulle gjøre susen, men etter noen timer med vonde kynnere ga det seg igjen, så jeg sitter fortsatt her og venter og venter.

Klarer ikke å tenke på noe annet enn at babyen skal komme ;) så det kan man jo bli sprø av!!!!

Håper det blir noen babiser på oss snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...