Gå til innhold

I DAG FIKK JEG SPØRSMÅL OM JEG ER GRAVID...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trodde ikke magen viste så tidlig. Er 8 + 4 uker på vei i dag. En dame jeg ikke kjenner så godt, spurte om jeg var gravid. Hun sa hun så det på magen.....Tror hun ble litt flau når jeg var kommet så kort på vei...Hjelp, hvis det viser allerede hvor stor vil magen min bli da? hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oisann! Men litt trivelig også da, vel? Selv går jeg og venter litt på den magen.. Gleder meg litt til den kommer! Men selvsagt, det er jo ingen ulempe om den venter til etter ca 12 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg har fått det spørsmålet i mange måneder allerede, bare fordi kroppen har forandret seg....virker som folk spør om det med en gang de ser en forandring, selvom man kanskje ikke har mage. Noen sier også at man endrer ansiktsform og kroppsform når man blir gravid..og det kan nok stemme. noen får en glød i ansiktet eller ting bare forandrer seg rett og slett. tror ikke du skal bekymre deg for magen alt nå - hun så nok bare en forandring, og satset på at det var magen :-) litt tidlig å få mage alt nå, så sant du ikke er overstimulert eller er oppblåst eller noe slikt da. Lykke til iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt mage for noen dager siden, har forsvunnet de siste dagene fordi jeg har blitt flinkere til å drikke mye.

 

Magen er utrolig treg, så mat samler seg opp virker det som, og så får jeg DEN magen iblant!

 

Men ungen i seg selv er jo ikke stor nok til å lage noe mage enda, iallefall ikke på meg, men tror kanskje det er andre ting i kroppen som forandrer seg så man får litt mage uansett?

 

Jeg kler meg i "slankende" klær fordi jeg ikke vil avsløre noe enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, jeg fikk samme spm da jeg var 8 uker på vei, satt tydeligvis litt sært i stolen min og skjøv magen frem og.

 

Var midt i lunsjen på jobb... Så da slapp jeg å fundere på når jeg måtte fortelle det der gitt. Ble så forfjamsa av spørsmålet at jeg ikke klarte å lyve en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk spørsmål om jeg var gravid den dagen jeg testet positivt. For et sjokk! Kvinner er slue til å se på alle tegn... Ble så paff! Men jeg klarte å ikke avsløre "hemmeligheten". :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

svigermor spurte om jeg var gravid fordi hun kunne se det på ansiktet. tok en test, den var negativ.. en måned senere(sist helg) tok jeg 2 nye tester, de var positive. i morgen skal jeg til legen for å få det bekreftet av legen.. :) gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også det spørsmålet da jeg var 5 uker på vei - av ei jeg aldri har sett før. Merkelig det der!! Men hun påsto hun kunne se det på meg - og dårlig som jeg er på å juge, greide jeg ikke å nekte for det... Ble litt satt ut....

Er nå 8+2 og har fortsatt ikke fått noen mage, så det var iallefall ikke den hun så det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fikk mage i uke 8 allerede. Fikk spørsmål om jeg er gravid veldig tidlig i svangerskapet, sikkert pga mine veldig mange symtomer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner visste at jeg var gravid allerede før jeg visste det selv ca 3-4 uke.. Hun ser det på folk da, hun ser det på alle liksom, er ingen som har klart å lure henne:p

Jeg fikk mage i uke 8 jeg og, men jeg synes det flaueste er at jeg nå i uke 11 ikke kommer inn i mer enn 1 olabukse og resten er joggebukser, jeg må ut å kjøpe mammaklær, hyyyl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...