elida08 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Heisann! Jeg er i min 2pp og det er nå 34 dager siden første dag i forrige mens. Jeg har så lyst å teste, men vet ikke om det bare girer meg for mye opp uten grunn. Forrige periode varte i 33 dager... huff... har ikke lyst å bli skuffa... Hvor lenge synes dere jeg skal vente før jeg tester?
☆lieela Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Jeg gikk 2 dager over, og hadde en SÅ sterk følelse på at jeg var gravid-at jeg ikke klarte å vente. Spiller jo egentlig liten rolle når du tester...kommer an på hva du selv føler!? Jeg sier bare, go for it! Så slipper du å tenke mer på det:)) Lykke til uansett!
minni-11.uke Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har ikm i morgen (tror jeg), men satser på å ikke teste på en stund, bare leve i håpet og vente/evt. ikke vente på tanta. Så slipper jeg den neg. testen... skuffelsen kommer vel uansett dersom tanta kommer den....men, kanskje, kanskje... Viss du hadde ikm i går, så kan du jo bare teste, en evt test vil jo sannsynligvis bli pos. nå da, viss det er en spire inni der... men, du må nok ta valget selv, kjære deg! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå