en på vei *utklekket:)* Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Urovekkende eller ei? Har ikke vært plaget men i dag har det vært ekstremt mye. Bør jeg være bekymret eller ikke. Er også enormt mye aktivitet,mer enn normalt. 24 uker i dag..
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Hei! Jeg har også veldig mye kynnere, er i uke 28 jeg da. Har hatt veldig mye siden uke 22-23, men varierer litt fra dag til dag. Er jeg stressa, får jeg enda mer... På de kraftigste kynnerne hjelper det faktisk å puste dypt ut og inn. Funker for meg iallefall:-) Både lege og jordmor sier det er normalt og at jeg ikke skal bekymre meg, så lenge en kynner ikke blir vond eller langvarig. Er du usikker, går det an å høre med jordmor eller lege, slik at du slipper å bekymre deg. Men, etter hva jeg har hørt er det helt normalt. Ser ikke ut til at det påvirker den lille i magen pga det heller:-)
en på vei *utklekket:)* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Nei da ser jeg det ann litt. Det er iallefall ikke rier,jeg kjenner stor forskjell:) Skal til legen neste uke får snakke med han da. Syntes bare det var veldig tidlig. Skal ut å reise neste uke,14 dager,kunne godt kommet hjem igjen før dissa kynnene hadde kommet. Sikkert ingenting så jeg får ta livet med ro. Takk for svar!!
volvo-mamma Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 jeg har hatt en god del kynnera siden uke 18 er nå i uke 25 og har ennda en del, har ikke gjort annet enn å nevne det for legen og han har ikke reagert på det Om kynnere blir regelmessig eller man føler nedtrykk og det er regelmessig og langvarig skal man ikke drive fysisk aktivitet ,det menes at mdisse kynnerene kan sette i gang riene eller frem provosere fortidelig fødsel... men snakk med legen din du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå