Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 italiatrikkene i Oslo.. Når de kjører forbi bruker jeg alltid å slippe en saftig promp, for det er ikke en sjel som kan høre deg likevel. Raper også ofte når de kjører forbi. Hvis jeg har mye luft i magen og er ute i byen og går, bruker jeg ofte å legge opp gåruten etter trikkeskinnene, slik at jeg kan "release myself"..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Det var faktisk mer ment som et vennligsinnet tips.. Kan jo være at det er flere som trenger å lette på trykket.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Letter på trykket der trangen melder seg jeg, trikk eller ikke..
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Takk,skal ha det i bakhodet....personlig er det mye morsommere å slippe lydløse i større folkemengder,for da glor alle mistenkelig på hverandre men det er umulig å peke ut hvem som har sluppet den:)))
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Ja, sånne snikere er jeg en jævel til å slippe på konserter, i kø osv. Ingenting er som de anklagende blikkene folk sender hverandre mens du selv står der å prøve og kvele fniseanfallet du bare kjenner må ut...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 Stod en kompressor og bråkte noe jævlig sist jeg var i Oslo. Irriterende, men ganske praktisk når man trenger å lette litt på trykket....: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå