Gå til innhold

jeg går med museskritt...


Elrahe høygravid med gutt nr 2

Anbefalte innlegg

Har ca tre uker igjen til termin. Er ute og går tur hver dag for å holde meg i noen lunde form til fødsel. Det går saktere og saktere for hver dag. Jeg ble nylig forbigått av en dame i nabolaget som har rundet 70! Føler meg ikke akuratt sprek. Syns det er vanskelig å gå lange turer, får veldig fort kynnere, spesielt i oppoverbakker. Ellers blir jeg mer og mer plaget av vondt i korsryggen når jeg går tur, men jeg må ut å bevege meg. Bare et lite hjertesukk fra meg.

 

Andre som har det slik? Gode råd for at man ikke skal få så lett vondt i korsryggen når man går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hi, hi.....jeg kjenner meg igjen.

Jeg har 3 dager til termin og var ute og gikk en tur i går.......gikk i snegle-fart jeg =0)

Men det var deilig med frisk luft i nesa.

 

Jeg har dessverre ingen GODE råd å gi deg...

 

LYKKE TIL VIDERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er flinke altså! Jeg er i god form og gjør lite og ingenting på trimformen. Utenom husarbeid. Jeg har bestemt meg for å vaske ned huset og startet på det i dag, siden jeg gikk ut i permisjon i går. Men burde og ut å gå mine siste tre uker jeg og. Holde litt på den farten jeg har. Nei, nå ble jeg inspirert av dere damer som er så tøffe til tross for dårlig form!!!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver også å komme meg ut ihvertfall nesten hver dag. Hvis jeg ikke går tur, så har jeg alltids fysioterapaut en gang i uka, og så er det jo oftere kontroller nå mot slutten, så da kommer jeg meg også ut. Er forresten i uke 38.

 

Hvis du har vondt i korsryggen, kan det hjelpe å prøve noen andre sko. Jeg kan fort få vondt hvis jeg går med feil sko. Tror det kan være lurt med noen med gode dempere i hælen, ihvertfall hvis du går på asfalt sånn som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke lov å gå ut etc jeg =0(

 

Prøvde mot legens råd her en dag, og det endte med store smerter i knærne og to pinexforte, så det gjenntar jeg ikke med det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg også veldig igjen!!! Er nå 4 dager over termin, og så fort jeg går littegrann så kommer kynnerene som hagl!!!! Har desverre heller ingen råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...