silhah og emilie Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 fy flate...det er første gangen siden u.skolen at første tallet på vekta er 6:D jeg føler meg såå mye bedre, nå er det bare 5 kg igjen som jeg ikke gidder å stresse med..bruker heller energi på å holde vekta ei stund og stramme opp:) herlig bikini here i come:D
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Så flink du ha vært!! Hva har du gjort for å gå ned?
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 så bra!! du har vært kjempe flink:) hvordan har du klart det?
Fire småtroll Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Gratulerer! Så kjempeflink du har vært :-) Du kan godt sende litt motivasjon denne veien da, har stoppet helt opp jeg.. er littegranne misunnelig på deg som har klart det! Igjen, du har vært kjempeflink!
silhah og emilie Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2008 har gjort det helt annerledes denne gangen..har ikke tenkt konstant slanking... har søtsuget sblitt skikkelig stort så har jeg spist noe smått, en bit kokesjokolade eller noe har spist mye frukt og drukket mye vann tatt 5 fibertabletter og 2 omega3 tabletter til hvert måltid spist en el rent kjøtt, kylling og fisk med myyye grønnsaker har fortsatt spist sauser, ris, loff osv men har kuttet ned på snop og brus har trent..bevegd meg hjemme...ikke tatt de enkleste veiene..bilen har stått en del det har tatt litt tid..men ikke så alt for mye tid, begynte i november..og det er SÅ verdt det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå