♥sebastian3003♥ Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Gutten vår går med bar rumpe hjemme, og tisser på potten eller i do, og når han må bæsje, så gir han beskjed så han kan få bleie på. han blir 2 år i slutten av mars.
*ale* Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Flink:) Min kar ble nettopp to. Går han uten bleie, tisser han på gulvet, banna bein:) Sier han vil tisse, vi går på do, han later som han tisser i do, løper fra meg og tisser i en krok.. hehe..
♥sebastian3003♥ Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 sånn var min i begynnelsen også :)
Mamma2OO5 Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 he he sånn er min også. Lurer litt på det med dotrening og pottetrening. Hvordan begynne? Min har gjort i potta 4 ganger, bæsja 2 og tissa 2. Men vi fikk ikke inn noen rutine på det og nå vil han IKKE sitte der.. Kan jo ikke tvinge han heller.. Men han vil veldig gjerne gå uten bleie da.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Ikke i det hele tatt *frustrert* hun er sta som et BEIST hehe Det som er værst er at hun godt kan gå uten bleie, hun holder seg også og kjenner når hun må gå på do men da skal hun ha bleie på, nekter å sitte på potten eller do så leng hun faktisk må et eller annet. Hvis hun ikke må tisse eller bæsje kan hun godt sitte på potten i en evighet. Kjempe flink gutt du har da! Håper det ikke er altfor lenge til tuppa også forstår hva som må til hehe
#Ariadne# Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 jenta mi sluttet med bleier mnd før hun fylte to år., hadde bleie på om natta ett par mnd lenger enn det. nå er hun 2, 5 år og jeg kan faktisk ikke huske sist hun hadde ett uhell. syntes hun er kjempe flink=)
♥sebastian3003♥ Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2008 vi har potten stående i stuen. det er der man oppholder, seg og da mye lettere for minsten og sette seg der. Og han skjønte fort at man kan gå på do også, for der går jo mamma og pappa hele tiden. Så når han skal bade så må han skvette litt i do :)
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Nå er Poden min 2 år og 3 mnd da.... men bruker kun bleie på natta. Sluttet på dagtid når han var 1 år og 9 mnd.... Flink gutt :-)
rosa og en blå Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 ojojoj.. so flinke unga da:))) jenta mi fylte 2 i går. Hun syns do er veldig spennande men tørr ikke sitte på den. Hun har tisset på gulvet ved siden av do et par ganger og oppå lokket, (vi øver ved å ta lokket ned) ser for meg at hun vil bli tørr i sommer, men eg stresser ikke med å øve so masse.. har to tette og synest at det å bruke bleier er bedryggende og mindre stressende for meg som mor men kansje eg skal kjøpe ei potte, den er sikkert ikke så skummel.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Her er både potte og do veeeeldig skummelt. Potta kan han til nød bruke....på hodet :-o Ikke i nærheten her, han er 2 år og snart 3 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå