Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Gir dere melk å drikke etterpå eller bare vann? De skal jo helst ikke ha mere enn 800 ml melk etter de er 6 mnd har jeg hørt, så kanskje like greit å bare gi vann til? så lenge han spiser en del av middagen er vel det nok næring for et måltid!?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Er sikkert spørs hvor mange faste måltider du gir. Er lurt å gi litt melk før og under noen av måltidene for å holder melkeproduksjonen oppe, ellers kan du sikkert gi vann. Mener også det er nok næring i måltidene.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jeg tilbyr pupp før middag, han tar den noen ganger. I tillegg gir jeg vann til middagen. Han gir tydelig tegn når han vil ha noen slurker vann før han fortsetter å spise.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Morsmelk kan de vel få så mye de vil av, uansett alder. Men med mme skal de vel begrenses, men vet ikke hvor mye. Det vet de sikkert på helsestasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå