Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Hva gjør dere? Ser på Oprah? Dr Phil...:-P
polarn & pyrene Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Ja, begynne rå bli lei nå. Ble sykemeldt om mandagen og er allerede lei. Tv'n står på TV 3 ja og får med meg en del av de kjedelige programmene og dokkesåpene. Men prøver å gjøre noe fornuftig her hjemme også. Men skal liksom slappe av så mye som mulig.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Sitter på BIM He he neida, treffer folk i gaten her jeg bor, går litt når formen tillater det, eksprimenterer litt på kjøkkenet.. Orker ikke å råtne vekk i sofaen.. Har vært sykemeldt en stund nå, men nå er jeg gått over i permisjon...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er lei og sliten av å være hjemme, uten å kunne gjøre altfor mye. Så da blir det rachael ray, 7 th heaven, veronica mars og home and away
lille sprelle Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Etter 6 mnd syk med diverse komplikasjoner - selvsagt! Er imidlertid mest lei av å aldri kunne klare en shit av det jeg har satt meg fore, til tross for at jeg ikke akkurat er kravstor ifht hva jeg skal kunne få til....
Mammaen til Turid Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 njei.. ikke lei nå.. men var lei i november/desember ifjor da jeg var sykemeldt pga mangl. tilrettelegging på jobb... men nå har jeg 6 uker igjen, og kjenner at det er godt å være hjemme og slappe av.. - vasker litt klær, sengetøy og sånt.. - sitter på internett på diverse forum - går tur når været tillater det (orker ikke kle meg i regntøy, og ikke kommer jeg oppi det heller.. - kafebesøk av og til.. - koser med katten våres - ser på tv - ser på dvd - rydder litt - leser litt bøker, hører lydbok - sover litt..? - kanskje bake litt..? akkurat nå sitter jeg foran laptopen og koser meg med kakao og ser ut på slapskaoset ute... =)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 jeg hadde gledet meg til å være hjemme, men etter 3 dager er jeg litt lei. altfor mye tid til å tenke over alt som skal skje tror jeg, Tiden går med til å lese aviser, bøker og går tur + noen venninnebesøk/kinoer. men blir deppa av den minste ting (hylgein nå nettopp pga katten klorte meg, ikke vondt, at det går an !!)
Stoltmai mamma:) Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har vært sykemldt siden september, flyttet inn i nytt hus i november, så har egentlig hatt noe å henge fingrene i hele tida, men det er jo ikke så mye enn orker om gangen, har spydd siden dag 1 i dette svangerskapet og det tærer på, nå har ryggen begynt å slå seg vrang i tillegg, prøver å være flink til å gjøre husarbeid, men det er ike alltid like lett... ser endelpå tv, nanny, rachelray, dr phil, syvende himmel, jugde judy, home and away..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Begynner å bli rimelig lei ja.. Har vært i form hele svangerskapet, så jeg var "heldig" å kunne jobbe helt til permisjonen. Har nå gått hjemme i snart 3 uker (termin på søndag) og begynner å bli passelig lei. Man går jo bare og venter... Men jeg har bevisst ikke skrudd på tv.. Orker ikke å bli tv slave... man blir jo helt airhead hvis man ser på alle de dårlige seriene som går på dagen... Så jeg hører mye på radio, er på nettet, leser, går på cafe (både alene og med venninner), prøver å gå små turer..... teller ned dagene til termin..
grand danois Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 jeg også er drit lei!! jeg har vert sykmeldt siden sept. i fjord pgr BL. jeg også har mange ting jeg skulla hatt gjort,men jeg har rett å slett ike hatt energi til å gjøre d. vi har kjøpt oss hus,som må totalt renoveres. jeg har vert med å hjelpt til så godt jeg har kunnet med:isolering,grunning av vegger,sparkling å sanne ting. men siden mandag har jeg hatt så frykkteli vondt,å masse kjynnere så jeg har ikke vert i stand til å gjort noe. å jeg får så frykteli dårli samvitihet:( sambo stresser som en idiot fordi han vill ha huse ferdi til gutten kommer. å jeg klarer ikke hente datteren vår i barneh. en gang:( uff. dette ble sytete...men sann er d:( snufs snufs:( føler meg som den latsabben:( 4 uker til termin foresten.
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 YES ! ! innser at jeg ikke har noe på jobb å gjøre. ( Klarer knappt nok å gjøre noe hjemme) men blir rimlig desp innimellom- vil ha tilbake kreftene og overskuddet NÅÅÅÅ !!
Tirilill Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 jepp jepp jepp jepp...dritt lei!!!! og enda er det lenge igjen... VIL HA VÅR NÅ!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Rachel Ray er ok, og i dag satt jommen sambo seg ned for å se Martha (på FEM), ikke en gang jeg har sett det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå