Gå til innhold

Endelig kom elektrikeren!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg smurt meg med tålmodighet i 4 mnd!! Storebror har fått nytt rom og der var det ikke lagt inn strøm. Elektrikeren skulle komme før jeg født i midten av november, og jeg spurte han en gang om han hadde glemt meg, men det hadde han ikke. Han hadde det oppskrevet, og fryktelig travelt og pleide ikke å glemme san han. Jeg er ikke så glad i å mase på folk som jeg kjenner litt, så da tenkte jeg at jeg måtte bare være tålmodig...

Så trengte gubben noe sjekk på strømmen ute i driftsbygningen og ringer samme elektriker for å få han til å ta det samtidig, men da hadde han plutselig glemt oss likevel.....

Men i dag kom han altså til slutt. Så nå skal storebror slippe å bare ha rommet fullt av skjøteledninger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra med orden på storebrors rom! Maud-mannen mener at elektrikere er en helt egen rase og at de er mye mindre pålitelige enn andre håndverkere. Det sier jo litt, det vet jo alle. Noen ganger tror jeg til og med at han har rett!

Skrevet

Så deilig at det endelig skjer noe!!! Fantastisk å få ting gjort! Vi fikk jo ferdigstilt det meste her nå til visningen, og det er ubeskrivelig deilig å bo i et hus som virker!! Hurra for at han endelig kom!!!!!! Litt skummelt med sånns som man kjenner litt egentlig, for om de ikke dukker opp så kan man liksom ikke være så streng som man egentlig vil være. Men nå er det gjort og det er jo toppen! Hurra for lys på storebror sitt rom!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...