Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Gutten min på ni mnd har de siste dagene vært ekstremt sutrete. Han er vanligvis superblid og tilfreds, men nå kan han plutselig ikke være på gulvet og leke alene i fem minutter en gang uten at han begynner å sutre. Det eneste som er bra nok er at jeg kommer og legger frem nye leker til ham (han krabber ikke og har ikke lært å rulle ennå) eller at jeg tar ham opp. Prøver å unngå å skjemme ham bort med å sitte ved siden av og leke med konstant. Vil heller ikke gi smokken så ofte, prøver å begrense den til soving og bilkjøring, samt litt kos innimellom. Han gråter ikke, bare klager, men jeg kan ikke sitte ved siden av ham hele dagen heller. Det er ikke fordi han er sulten, trøtt eller tørst. Han holder muligens på å få jeksler, men verken klør eller sikler spesielt mye akkurat nå..kan det være vondt likevel? Noen som har vært borti lignende? Når jeg kommer og tar ham opp er alt ok.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 De kan bli ganske sutrete når de holder på med tenner. Syns det høres ut som det jeg, men er ingen ekspert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå