second_time Skrevet 27. mars 2008 #26 Skrevet 27. mars 2008 Jeg er bosatt utenfor Hønefoss, men jobber i Hønefoss sentrum. Jeg har ikke testet meg ennå, men er sikker på at jeg er gravid. Har en gutt på 2,5 fra før. Morro om vi kan samle en gjeng som kan møtes :0) 78 modell
1+2=3jenter Skrevet 3. april 2008 Forfatter #27 Skrevet 3. april 2008 Nå var det vel på tide å dytte litt på denne tråden igjen. Nå er jeg 9+3. Skal til legen idag på førstegangskontroll. Har ny fastlege og, så er litt spent på hvordan han er.
C-millan ) Skrevet 3. april 2008 #28 Skrevet 3. april 2008 Lykke til hos legen:-) Jeg er 11+1 idag....
1+2=3jenter Skrevet 3. april 2008 Forfatter #29 Skrevet 3. april 2008 Da har jeg vært hos legen... Ble egentlig litt skuffa... Det første han spurte om var om jeg ville beholde barnet.... Så sa jeg i aller høyeste grad, det er en pergounge... Da skjønte han ingenting, så jeg måtte si at jeg hadde gått på Pergotime, og da lurte han på hva det var... Så forklarte jeg det. Også sa jeg at jeg også brukte Metformin, men det hadde han aldri hørt om at ble brukt i den forbindelse, og begynte og bla i felleskatalogen... Jeg sa at det sto nok ikke noe om det der. Han lurte på om det var noe nytt.... Jeg vet ikke når man begynte med den slags behandling, men jeg fikk den i 2005 også.... Jeg spurte om han kunne lytte for å høre om det var noe der selv om det var tidlig, men det mente han ikke var nødvendig...
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 3. april 2008 #30 Skrevet 3. april 2008 Jeg er oxo fra litt utenfor Hønefoss. jeg er åtte uker i morgen fredag. jeg har allerede sett det lille mirakelet i magen:-) det var helt utrolig å se det lille hjerte slå som besatt;-) jeg er 75 modell og har en gutt fra før. har vært gjennom pergo kurer og hadde ICSI i februar som endet i mens:-( men ble spontan gravid nå i februar/mars. så da slipper vi forhåpentlig vis flere ICSI forsøk:-) Stilig at det er så mange fra Hønefoss.
1+2=3jenter Skrevet 11. april 2008 Forfatter #31 Skrevet 11. april 2008 Får dytte litt på denne igjen da... Stille her for tida...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå