♥sebastian3003♥ Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har en gutt på to år som jeg kaller vennen, klumpen, tarzan, tjukken (han er ikke tjukk) og kosegutten min..
På vei igjen <3 Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Puseline, pusen, pusekatt, pusi.. Går som regel i puse ord her. he he Hvis jeg prøver meg på noe annet med minsta på snart tre, så ser hun bare sint på meg og sier; Nei, jeg er puseline, mamma. He he
balsam Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 går myyye i vennen=) men hjertegull, snuppa, jenta mi og godjenta mi brukes også mye!!=)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jenta mi kaller jeg: Tuttelutta,tutta,snuppa,prinsessa, og lille vænnen min =) Sønnen min kaller jeg : tjukken,prinsen Og koseklompen ;p Kjært barn har mange navn =)
♥sebastian3003♥ Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 Ganske artig og facinerende og se hva alle kaller barna sine
~Roskva~ Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har ei jente på 10 uker, og hu har fått mange navn både fra meg og hele familien. Fra min side går det mest i Gullet og Lillemor. Men hun er også "Pappa si pia", "Tante si lille sukkerert", "lille stumpen" og "lille gullimanten".
Bærta å babyn Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 lille venn, vennen, stumpen, tjukken (her oxo), goingen, kosongen. rart gutten vet hva navnet sitt er med så mange kallenavn
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Kaller han: gullet, skatten min, stompen, lillegompen, snuppen, snuppeluppen, gogutten min osv osv.. kjært barn har mange navn;)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 usj det er mye forskjellig det Går vel mest i Tulle, Tullegull, Tulie, Talie,Tulietutten, Tulletrollet, Frøken Frø, Mumsebums, Trollebarn osv. Hun heter Natalie, derfor alle Tulle, Talie navnene
Heira☆ Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Når gutten min var baby, gikk det i tassmus. I dag er han snart 16 mnd og nå kaller jeg han labb eller labben. Men jeg bruker for det meste det ordentlige navnet hans da, Dennis )
Candy girrrl Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 Jeg kan være ganske "formell" når det er folk i rommet, til og med pappaen til stede.. Da går det i lille venn o.l Men når jeg er aleine er det ikke måte på hehe.. Da er det prinsessegullet, guttegullet, prinsen,klumpedeisa mi,vidunderet, skatten og mye,mye mer hehe.. Emesjonell ja
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 vennen, snuppen, tøysekopp, prompenisse, gullklumpen, snusn, koseklump, gogutten... tja... det var vel det?? jooo... puselusken!! hehe...
Joikaboll@ Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 Sjefssnuppa (14 år) Påsan (10 år) Tævan (4 år) Tassen (3 år) Småtten (fortsatt i magen)
Mamsen og lillegutt Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 her er det: -vennen -turbotrollet -klumpen -stompen Han er 7mnd.
Loyloy Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 Min gutt er 2½ og kalles Pøblus Horribilis, sønnike, og mamsegutten
Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. mars 2008 #17 Skrevet 5. mars 2008 Gullet Dokka mi Snuppa Snupsi Tuva-vennen Tuva-gull Kosejenta mi Trupsi ( pappen kaller henne det. Ikke spør hvorfor. TRor ikke han vet selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå