Gå til innhold

Hva kaller dere barna deres???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på to år som jeg kaller vennen, klumpen, tarzan, tjukken (han er ikke tjukk) og kosegutten min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puseline, pusen, pusekatt, pusi.. Går som regel i puse ord her. he he :)

Hvis jeg prøver meg på noe annet med minsta på snart tre, så ser hun bare sint på meg og sier; Nei, jeg er puseline, mamma. He he :)

Skrevet

går myyye i vennen=) men hjertegull, snuppa, jenta mi og godjenta mi brukes også mye!!=)

Skrevet

Jenta mi kaller jeg: Tuttelutta,tutta,snuppa,prinsessa, og lille vænnen min =) Sønnen min kaller jeg : tjukken,prinsen Og koseklompen ;p Kjært barn har mange navn =)

Skrevet

Ganske artig og facinerende og se hva alle kaller barna sine :)

Skrevet

Jeg har ei jente på 10 uker, og hu har fått mange navn både fra meg og hele familien.

Fra min side går det mest i Gullet og Lillemor.

Men hun er også "Pappa si pia", "Tante si lille sukkerert", "lille stumpen" og "lille gullimanten".

Skrevet

lille venn, vennen, stumpen, tjukken (her oxo), goingen, kosongen.

rart gutten vet hva navnet sitt er med så mange kallenavn :D

Skrevet

Kaller han: gullet, skatten min, stompen, lillegompen, snuppen, snuppeluppen, gogutten min osv osv.. kjært barn har mange navn;)

Skrevet

usj det er mye forskjellig det :) Går vel mest i Tulle, Tullegull, Tulie, Talie,Tulietutten, Tulletrollet, Frøken Frø, Mumsebums, Trollebarn osv.

Hun heter Natalie, derfor alle Tulle, Talie navnene :)

Skrevet

Når gutten min var baby, gikk det i tassmus. I dag er han snart 16 mnd og nå kaller jeg han labb eller labben.

Men jeg bruker for det meste det ordentlige navnet hans da, Dennis :o)

Skrevet

Jeg kan være ganske "formell" når det er folk i rommet, til og med pappaen til stede.. Da går det i lille venn o.l

Men når jeg er aleine er det ikke måte på hehe..

Da er det prinsessegullet, guttegullet, prinsen,klumpedeisa mi,vidunderet, skatten og mye,mye mer hehe.. Emesjonell ja ;)

Skrevet

vennen, snuppen, tøysekopp, prompenisse, gullklumpen, snusn, koseklump, gogutten... tja... det var vel det?? jooo... puselusken!! hehe...

Skrevet

Sjefssnuppa (14 år)

Påsan (10 år)

Tævan (4 år)

Tassen (3 år)

Småtten (fortsatt i magen)

Skrevet

her er det:

-vennen

-turbotrollet

-klumpen

-stompen

Han er 7mnd.

Skrevet

Min gutt er 2½ og kalles Pøblus Horribilis, sønnike, og mamsegutten

Skrevet

Gullet

Dokka mi

Snuppa

Snupsi

Tuva-vennen

Tuva-gull

Kosejenta mi

Trupsi ( pappen kaller henne det. Ikke spør hvorfor. TRor ikke han vet selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...