hanne håpløs Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Selges Har et Gulliver veggstellebord fra IKEA som ikke er brukt, da det rett og slett var et vindu i veien på badet, så vi ikke fikk hengt det opp. Lite gjennomtenkt ser dere, hehe.. Så må selge det, mener å huske at nypris var rundt 700 kroner. Har brutt pakningen..... Hvis noen er interessert i å kjøpe så er det bare å sende en pm. Selges isåfall til høystbydende Holder forøvrig til i Ringsaker kommune.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Nå vet ikke jeg om det er en ikea nærme der du bor. men du får levert det tilbake mener jeg. Selv har jeg levert tilbake hyller som er pakket ut uten emballasje:) De pleier å være ganske greie på den måten:)
hanne håpløs Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Vel, nærmeste Ikea blir jo Oslo da, hehe.. Og det er vel et par times kjøring tror jeg! Kanskje jeg får sendt det med sambo en gang, har liksom ikke tenkt på at det er mulig å levere tilbake selv om emballasjen er brutt, så takk for tipset. Men får vel ringe og høre med dem først da eller?
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Hei du! Har du et bilde av det stellebordet? Finner det ikke på IKEAs hjemmesider...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå