Gå til innhold

Besøk til 4 årig jente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er invitert sammen med min sønn i 4 års dag til en veninnes datter. Aldri vært i besøk til barna der før, og tror jeg ble invitert nå så alle kan hilse på den nye lille gutten- min sønn som er 17 dager idag.

Men usikker på om jeg skal kjøpe gave til jenta, eller enkli ikke- for synes det blir for simpelt å bli invitert i 4 års dag uten å ha noe med seg- men hva? Hva leker en 4 årig jente med, synes hun det er kjekt med klær, eller er det kun moren som vil like??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

My litle pony

polly pocket

tegnesaker

Har 4-åring selv på lørdag, så dette kan jeg:)

Skrevet

Tja, bør vell kanskje kjøpe en liten ting =) Min datter på 4,5år bare la alle klær til side nå i julen ;P jeg ble kjempe gla da men hun satte mer pris på leker ;P Spesielt alt som er rosa og helst dukker. Trenger ikke og være så dyrt men en liten ting =) Min datter valgte her om dagen og bytte ut lørdags goderiet til tiara,øredobbler og smykke som vi kjøpte på nille til 40kr. jenter i den alderen liker som regel veldig og pynte seg =)

Skrevet

moa er 3,5 snart. hun elsker my little pony, little people, babydukken ( finnes masse dill til feks babyborn), barbie, puslespill, tegne, leire, månesand, bøker, lego, dyrefigurer, klær med søte figurer ( feks bamse verdens sterkeste bjørn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...