dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 er jo helt umulig å finne en vogn som har alt! litt usikker på hva jeg skal velge bort. var helt bestemt på vogn med 3 hjul,men det er veldig få av de man kan snu sittedelen på og det synes jeg er viktig. er bare i uke 18 så har god tid,men vil ikke ha for mye å gjøre de siste mnd.regner med at formen blir rimelig rævva da... får ta en titterunde tror jeg. føler alle har noe negativt å si om alle vogner...
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Teutonia Spirit S3 har tre hjul, og man kan snu sittedelen. Dette er vogna vi har bestemt oss for og har ikke sett noe negativt med den som jeg føler angår oss. Men en titterunde er jo veldig kjekt!
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Vi skal også ha spiriten, med fashion hardbag Knallfin og god vogn!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Helt enig spirit s3 her og, vendbar sportsdel, tar liten plass, full liggestilling, kjempe enkel og manøvrere.. kan ikke si nok om denne vogna.. we just love it:) så er den litt maskulin også. så gubben elsker vogna like mye.blir ikke så femi for han
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 ei jeg kjenner jobber på barnas hus og sier de får reklamasjon på den vogna veldig ofte. men den er jo fin. eneste er at jeg synes den henger litt bak på kallesjen på sittedelen...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Aldri hørt om noen som ikke er fornøyd med vogna eller har klagd.
Prinsen & spiren Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 de er veldig fine =) Hva ligger prisen på egentlig? Kjekt å vite..
Puselure Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Det er skrevet masse om ulike vogner på forskjellige nettsider. En er www.nybaktmamma.com og en annen er www.vogndilla.com Jeg har selv kjøpt Bugaboo Cameleon til babyen som kommer i mai. Har en av de største bagene, og sportsdelen kan snus begge veier. Vogna har mange finesser. Poden på 2 har prøvekjørt den, han sov god dupp i vogna, men sportsvognen er ikke av de største, men holder akkurat til min gutt på 92cm og 13kg:) Han har en TFK joggster Twist, den er helt super, men kan ikke snus sittedelen. Tror det må være eneste minuset. Ikke lett å velge nei, kan skrive under på det. Vi har vår 4. vogn på 2 år hehe:) Lykke til med valget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå