Gå til innhold

ÅH!! Er det mulig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjøre husarbeid, men her sitter jeg da.... Flere som sliter med samme problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*nikker intenst*

Definitivt, og det HVER dag;)

Skrevet

Er i samme situasjon, men sliter ikke med det;-)

Skrevet

*rekker opp hånden*

..men har ikke sååå dårlig samvittighet. Har satt på og hengt opp 4 maskiner med klær og startet oppvaskmaskinen. Kjekt med maskiner som gjør jobben, mens jeg tar æra! :-D

Skrevet

Jeg skulle lese litt før jeg hastet i vei på ekstrajobben,men har vært litt sløv....Begynner å få et virus, har hodepine, dårlig matlyst/kvalm, tørster og fryser veldig:-(

Hilsen en skral

Skrevet

har satt på begge maskinene nå da, så har lov til å slappe av litt.... ( som om jeg ikke har gjort det i hele dag.. )

trur jeg skulle ha hatt hushjelp innimellom...

Skrevet

Ja, tror det er det farlige dib-viruset. Ikke noe som hjelper, ikke vits å gå til lege. Virker lammende på både lemmer og hjerne. Mange kan til og med miste hjernekapasiteten fullstendig! Og det forsvinner jo søren meg aldri heller.....

Det eneste positive med dette viruset er at ungene blir mer og mer selvstendige, og at lattermusklene hos mor kan vokse av det ;-)

Sukk, hybelkaninene formerer seg fortere og fortere for hver dag (ikke så rart siden det blir flere og flere hver dag...)

Skrevet

Nei, nå skal den virusbefengte frua lage middag, DET er de små litt for små til enda ;-) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...