Gå til innhold

ibux og pinex forte ??? hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser at det ikke er bra å ta ibux når en prøver å li gravid, men er det for sent å slutte nå? har el på fredag/lørdag tror jeg.. Tatt ibux sist i dag...

Eller fant jeg ikke noe info om pinex forte, noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta Pinex forte, er paracatamol og kodein, er ikke de samme stoffene som i ibux..men du kan ikke ta pinex forte over lang tid hvis du er gravid (pga kodeinen)

Er du gravid?

Skrevet

Nei, ikke gravid. Men prøver som sagt.. Og leste at ibux kan redusere fertiliteten... Så håper at det ikke er for sent å slutte på den. Da kan jeg i alle fall bruke pinex til smertene dempes.. Hmm.. Ingen bilkjøring på meg de nærmeste dagene da..

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Snakket med legen min om det for et par dager siden. Hun sa det ikke var noen forskning som hadde slått fast at ibux hindrer/forstyrrer eggløsningen. Dessuten er ibyxen ute av kroppen etter ikke så alt for mange timer. Ta det med ro du, men for din egen del kan du ta noe annet mot smertene. Lykke til a! ;-) Håper du lykkes snark.

Skrevet

Hei Livsglede, og tusen takk for all hjelp :)

Kommer til å holde meg unna ibuxen så lenge jeg kan. Har ikke så mye igjen av pinex og paralgin forte, men holder meg til det så lenge jeg kan. Håper at smertene uansett er over til helgen. Har gått i 1 og 1/2 uke nå.. Har fått infeksjon i kjeven etter operasjonen så fikk antibiotika på veke som de la inn. Så slappe jeg å ta antibiotika kur.. Så får håpe at den tar knekken på basseluskene slik at jeg slipper noen flere piller.. For da gir jeg opp. Ikke meningen å få unge som er proppet full av meds fra unnfangelsen av... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...