selfangerkjerringa Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Ser at Barnas Hus annonserer med at de har kurven til Moses liggende ute for salg nå... har de stjælt'n? Eller masseproduserer de kopier?
høstbarn:) Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Jøsses - den er sikkert autentisk,- tror du ikke? Da finnes det bare en da...hmmm.. den er sikkert gammel og ekkel, tror ikke jeg ville hatt den.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Nei,nei, nei... Jeg har vært med å lage de jeg. Vi sitter ved bredden av Nilen, napper opp litt siv, tørker det i solen og fletter sammen til den store gullmedaljen;)
selfangerkjerringa Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 huffja, tenkte det samme... mulig de har trekt den om da, stoffet så jo relativt nytt ut.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Det er Moses den 97 av Akerselva sin, dønn autentisk asse!
selfangerkjerringa Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2008 aaaah! billige reproduksjoner altså? Eller dyre håndverksprodukter skapt i guds bilde? Side Moses var guds sendebud altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå