Prinsen & spiren Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 ...og vi kan bare begynne på igjen? FIkk testene i posten nå , og den var negativ Da er det vel bare å kjøyre på?=) Har vel egentlig begynt forsiktg, men... Da vet vi det sikkert..
Trulte76 Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 siden du mistet i uke 4 så mener jeg du kan bare kjøre på Lykke til med prøvinga og håper det klaffer med engang så du slipper å gå å vente på å bli gravid
Prinsen & spiren Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Ja Tusen hjertelig takk. Dere er så gode å ha, alle sammen =)))
Gullklumpen! Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jeg hoppa på med engang igjen etter og 14 dager etter neg test var den Positiv igjen! Er 15+4 i dag. Lykke-til-klem fra meg!
Prinsen & spiren Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 Åååh, sånne historier er så innmari gode å høre=) tusen takk. og lykke til til deg også=)))
temine Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Ja, regner med det altså. Håper det går bedre denne gang. Har ei datter som er det beste eksempelet på forsøk numme to:D Lykke til:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå