Gå til innhold

SNØ!? NÅ!? Hva fan er vitsen med det?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal jo liksom bli vår nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det avhenger nok litt av hvor i landet du bor. Myndighetene har nemlig ikke greid å avfolke Norge nord for Sinsenkrysset helt enda, til tross for iherdige sentraliseringsforsøk.

Skrevet

Her er det aldri vår før langt utti april. Så jeg har funnet ut at jeg ikke skal klage. Vinteren er her omtrent 6 mnder hvert år, ihvertfall nesten da. Bor på innlandet.

Skrevet

Jeg bor på indre helvettes østland!

Flytta fra Nordnorge etter vinteren -97 for å slippe mer av dævelskapen. Så nå sitter jeg her med skjegget i nesnødde postkassa på Norges kaldeste sted. Dæven æ e dom! Hadde jeg bodd hjemme nå hadde jeg i det minste kunnet glede meg over skrei, lever og rogn GRATIS! Mølja jeg kjøpte i dag skal nytes med andakt selv om jeg ikke tør tenke på hvor gammel den er........

Skrevet

Høres ut som du er i Bergen ja.... Skal jo være vår... Påskeliljene er kommet opp i hagen vår og alt...

Skrevet

Ja stakkars påskeliljene mine er nedsnødd nå :P

Skrevet

Di tåler en vinterdag får vi tru:)

Skrevet

Snør masse i stavanger også nå, men hve faen hjelper det når det skal gå over til regn til kvelden? Vil ha snø!!!MASSE SNØ!!!!!!!!!

Skrevet

Ja brr! Snør ned i trondheim også. Trodde på vår i midten av februar jeg ;P lenge leve optimisten, hehe...

Skrevet

ja, sånn er det å bo i norge.

for du vet vel at du bor i norge? og at norge er et nordisk land, og det faktisk snør i norden?

*rister oppgitt på hodet*

Skrevet

Du kan komme å hente i hagen her. Du skal få alt sammen gratis. Men det kommer sikkert ikke til å smelte før st. hans, bare så det er sagt.

Skrevet

Ja, vi bor i Norge, men ikke i Nord-Norge ;-)

Heldigvis lite snø her.

Skrevet

du måtte jo si det! og værgudene hørte deg *ggrrr*. nå snør det søren meg her også:(

vil ikek ha snø, venter jo tålmodig på at den som allerede er her ( og som egentlig kan kalles is nå) skulle forsvinne. i stedet ble det kaldt og enda vondere. æsja

Skrevet

JA, lenej. Jeg er fullstendig klar over at vi bor i Norge og at det snør her. Men en stakkar som har fått snø og vinter opp i vranga og er møkk lei må da vel få lov å uttrykke sin frustrasjon. Så bare rist på hodet ditt, du. Rist så lenge at de løse delene oppi der kanskje faller på plass!

Sikkert din feil at det snør. Du er helt sikkert ei sånn ond snødronning som venter til alle begynner å glede seg over våren før du slår til og trykker gleden ned i snøskavlen! Snerrrrrrrrrrr..........

Skrevet

okei piri...

så du meine æ e dum i hodet? sia nåkka e laust der? i tillegg ond? og antyde æ vil andre vondt, æ som e værdens snilleste?

for så å snærre te mæ?

sjøl om du e nordlænning som fløtte sørover, så lægg no ikke te dæ sånn teit hunor da...

så æ tar d ikek så høytidlig, æ e jo nordlænning førr pokker! men håpe mølja di smake pess, å gnir d hardt inn no at vi har færsk mølja her... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...