Gå til innhold

Da har jeg vært hos legen........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og MR viste ingenting galt. Er visstnok frisk som en fisk. Jeg burde juble men er bare lei meg. Jeg har skikkelig vondt, men ingen årsak til det. Kjenner jeg blir bare mer og mer deppa av dette. Nå vil han sende meg til nevrolog. Det betyr ny runde med venting og atter venting. Jeg blir sprø!!!!!!!!! snufs...............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til det der, letta men skuffa. Venter og på time hos nevrolog. Kunne ta et par mnd, fikk jeg beskjed om.

Jeg føler av og til at kroppen bedrar meg. Finner ikke noe på noen som helst prøver, hvorfor føler jeg meg så dritt da? Når jeg kjenner at betennelsen spiser meg opp, hvorfor viser det ikke på crp? Når jeg blør verre enn verst, hvorfor har jeg ikke lav blodprosent?

Nei, takke meg til en diagnose, da vet man nå...

Håper nevrologen finner ut noe, og at du slipper å vente så lenge.

Klem

Skrevet

føler med deg. er litt i samme situasjonen selv. er jo sånn at man får ikke hjelp før en diagnose er der så man blir bare stående og stampe. er jo håpløst opplegg. her er jo ikkelegen og spesialisten enige engang så har egentlig gitt opp for en stund.

dessverre vet ikke legene alt heller og å bruke ressurser på å finne ut av noe er visst heller ikke aktuelt *sukk*.

håper du/legene får en løsning snart. har vært inne på tanken å opplyse en healer eller noe for å se jeg, men jeg vet ikke helt.

Skrevet

nesten bedre å finne en grunn enn å gå uviten om hva det er..

Håper de finner ut av det og det kan fikses..så du slipper å plages sånn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...