Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Den skal brukes om jeg skal en kjapp tur til byn o.l. Den må være god og trille, å behagelig og sitte/ligge i. Ikke ta stor plass.. Men ikke koste mer enn 1200 kr. Noen som i tillegg har nettside med bilde så hadde det vært fint c",)
komplett familie Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Vil anbefale deg å IKKE kjøpe trille på Reflex, den som er knall grønn og noe blått!!! den er helt grusom å trille.... Ellers håper jeg fler som kan svare, for jeg lurer også for vi må kjøpe ny trille. Kaster den andre.....!!!!
~Tjorven,overtid~ Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Vi kjøpte Carena Easy i fjor sommer,og er veldig fornøyde med den:)
fjell og fjord Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 baby travel shopper kostet 800 kr i fjor sommer fornoyde men litt kort for å sove ca 70 cm men det går hvis du har en sovepose i
lykkeligste Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Mc Laren trillen. Ingen over ingen ved siden- klart beste trillen som finnes!! Etter vår mening vel og merke. Måtte bare skrive det selv om prisen er 2500,- og da ikke helt i den prisklassen. Vi tenkte på en enkel grei trille, men kom ut fra butikken med den, og absolutt ikke angret!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Hei! jeg ahr prøvd mange triller og fant en som er perfekt til sånne raske turer,god å trille og barnet kan sove godt i den.og den følger med fotpose og regntrekk.kostet 999 kr her jeg bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå