*Wimsey* Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 jeg har funnet ut at det ikke hjelper og skrive om at jeg vil føde hele tiden.. hun kommer ikke uansett.. hehe.. så nå har jeg bestemt meg for å prøve og skrive om etter fødselen isteden, kanskje hun kommer da.. =) skal man fortsette på bringebærblad kapslene etter fødsel?? noen som vet... heia comet =)
*Wimsey* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. mars 2008 sover dere eller?? hehe.. kjeder meg jeg se... SENDER DERE ALLE FØDESTØV, RIER OG ALT ANNET... (bare dere over uke 38 da) =)
2hærligegutter Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har hørt at det kan være lurt å fortsette litt etter fødsel, vet ikk hvor lenge, det for å hjelpe livmoren litt, det skal jo være bra for sammentreknig. Og det har vi jo også etter fødsel
*Wimsey* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 ja ikke sant.. det var det jeg tenkte og.. jaja da får jeg gå og kjøpe en boks til.. jada jada.. shoppe shoppe.. hehe
lilleluna7 Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Hei wimsey! Jada, bare kjør på med bringebærkapsler. Har lest meg opp på emnet nå. (Måtte jo det siden det er et stadig tilbakevendende tema her.) Og det er et gunstig naturmiddel for "kvinner i fruktbar alder" som der sto i urteboka. Før fødsel hjelper det modning og styrker livmor. Der sto imidlertid ikke at det setter igang fødsel. I barseltiden er middelet bra for den totale rekonvalensen. Så jeg skal også kjøpe en boks til.... :-)
*Wimsey* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2008 det er bra vettu... å i dag har jeg så mye energi.. har nå på høy musikk og skal til og støvsuge.. =) i går sa jeg til gubben at jeg hadde 4 ønsker... at min tlf fortsatt skulle være ødelagt og at jeg skulle få ny, at comet skulle vinne kvartfinalen i hockey, at vi skulle vinne på extran og at jeg ville at fødselen skulle starte 05.03.08... +vi dro på expert, tlf var død.. får en helt ny. kan velge hva jeg vil ha. må betale litt mellomlegg, kommer ann på hvem jeg vil ha. +COMET vant over sparta +vi vant 85 kr på extran. +i dag er det den 5 mars, hmm.. vi får se om det skjer noe.. =) håper lykken smiler her i halden.. =)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Sender deg masse babystøv wimsey så du får det siste ønsket ditt også oppfylt :)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 jøss... du har fått alle ønskene dine oppfylt utenom et.... så sender jeg over massssse fødestøv.... men kanskje babyen kommer, siden du plutselig har fått masse energi ) husmorenergi )
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Herregud...Babystøv trenger hun jo ikke...Så jeg sender FØDEstøv istedefor:)
*Wimsey* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. mars 2008 takker og bukker.. håper at det skjer noe ja.. hadde vært kjempe koselig.. =) har jo hatt åpning 3 cm i en uke.. har så lyst til og holde rundt henne og bare se på henne.. sitter og ser på filmene fra 3d om og om igjen.. er helt uvirkeløig og snart skal det bli virkelig.. =) men en annen ting.. kan dere hjelpe meg med noe.. har et spørsmål.. har prøvd på sånn bryststimulering noen ganger.. bare et bryst av gangen ca i 3 min.. da knyter hele underlivet seg.. kjennes ut som en stor kniv som kommer inn i hofta og opp i magen.. må gå på do med en gang og da kommer det ut avføring.. og magen er helt hard.. varer i ca 5 min.. også er alt over igjen.. hmmm hva er dette liksom.. har jo kynnere hele tiden og de kjens jo ikke sånn ut.. og rier har jeg også hatt da de stoppet fødselen og de kjennes heller ikke sånn ut... noen som vet??
lilleluna7 Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Det siste du skriver om kan jo tyde på at det faktisk virker å stimulere vortene da siden du får en slik respons. Kanhende du ikke hadde fått en slik virkning om du ikke hadde vært moden... På meg virker det som du er nær fødsel.Er nok ikke lenge igjen med deg, tenker jeg :-) Har du ikke litt mer husarbeid å gjøre da? Ingenting du har oversett? Bagen pakka? Uansett så får du ha lykke til så masse! Ps. Går med mageknip og har gått på do i hele dag jeg.... Men om noe er på gang tør jeg ikke å håpe på engang...
Axus' girlfriend Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 hm..nå er jeg kanskje litt treg her..bringebærblad kapsel?Hvorfor skal man ta de?Når skal man ta de?For disse har jeg IKKE tatt:P Er fødeklar om noen dager i følge UL-termin, selv om jeg har mens-terminen i bakhodet (for da er jeg nemmelig fødeklar, hehe). Har slitt med treg avføring i flere mnd, men de siste dagene har systemet fungert som bare pokkern, kraftige kynnere til tider og vondt i korsryggen noen netter. Tør ikke å håpe på noe enda, meeeeeeeen..tenk så stas det blir å få babyn i armene sine jenter!!!!!!!
*Wimsey* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. mars 2008 hmm.. jo jeg tror nok det har virkning med bryststimulering.. men er liksom så redd for og skade på noen som helst måte.. stresse barnet eller ja i det hele tatt.. er nervøs for alt liksom.. men når jeg gjør det, så blir det grine vondt.. så et eller annet skjer jo.. jaja.. glemt noe.. hmm.. jo kunne vel vasket bade.. men det er ikke noe gøy.. =) siden fødselen ble stoppet i uke 33+6 så fikset vi bagen og alt da.. for at hvis det skulle skje igjen så var alt klart.. så alt er pakket sengen er redd opp, tøyet er vasket og bleiene er kjøpt inn... MANGLER BARE BABYEN.. hehe.... når har du termin?? hvor skal u føde??
lilleluna7 Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 Har termin 28. mars så det er jo leeenge til, og har ikke tenkt at noe skulle skjefør den tid heller. Men siste dagene har jeg vært så rar. Kynnerne har tatt seg opp og i dag er de ubehagelige. Vet også at slik kan jeg gå en stund...... MEN hadde vært så kjekt å få henne ut. Venter jente jeg også :-) Har en gutt og jente fra før, men de er store; 14 og 16 år gamle og gleder seg til å få en lillesøster :-) Skal føde i Ålesund. Du da?
*Wimsey* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 5. mars 2008 da er det jo litt lurt og vente litt til i allefall.. =) til etter uke 38 i allefall.. jeg skal føde i på fredrikstad jeg da.. =) ER SÅ SPENNENDE OG GÅ OG VENTE SÅNN HER ALTSÅ.. nei nå må jeg gå og lage noe mat til gubben min.. må ha middag vettu.. men du må ha lykke til.. så får vi håpe det skjer noe for noen.. gir et signal fra meg hvis det skjer noe.. klemz
lilleluna7 Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 Ja enig med deg. Er fullgått 37 nå, men om en uke eller to kan ho komme. God middag til deg. Skal si fra om noe skjer, det må du også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå