Gå til innhold

Noen som har en synsk person å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noe verdifullt som er blitt borte, og kunne tenkt meg å snakket med en synsk person for å prøve å finne det. Er det noen som har noen å anbefale???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp- jeg kan anbefale deg å ringe 829 95 229, det er et av nummerne til Team eth (ledet av Elisabeth, som er en veldig kjent spådame). Siden de roterer på når de jobber i teamet er det ikke sikkert du treffer hun jge traff på det nr når du ringer- men spør! De svarer deg raskt på om en av de som er gode på å se bortkomne ting jobber da, evt når. Elisabeth selv sa hun er best på bortkomne mennesker og dyr. Hun jeg snakket med snakket nordlending og TROR hun het Eva.

Jeg hadde mistet forlovelsesringen min og lett overalt uten hell. Men når jeg ringte til dette nr fikk jeg svar utrolig raskt: hun sa at hun så jeg pleide å legge den på et lite bord, hvilket stemmer, så at hun ble "vist" en sofa, og at "de" pekte på sprekken i sofaen! Hun spurte om jeg har barn, noe jeg svarte ja på, og hun sa da at HUN hadde noe med dette å gjøre (selv om jeg ikke hadde sagt det var jente). Hun mente datteren min hadde tatt ringen fra bordet, lekt med den i sofaen og puttet den i sprekken. Jeg la på, og det første stedet jeg stakk hånda ned mellom putene kjente jeg ringen!! Ble så imponert at jeg ringte tilbake og spurte om en dyr kjole jeg heller ikke kunne finne igjen, hvorpå hun svarte at den lå sammenkrøllet i an bag eller koffert i et mørkt rom. Og ganske riktig- jeg fant den i bagen min i kjellerboden... De tar ca 25 kr min, men jeg fikk svar så raskt at det hele tok kanskje 2-3 min første gangen, litt mer andre gangen siden det ikke var så lett å "se" for henne da kjolen lå i et mørkt rom! :) jeg var uansett superfornøyd med å finne igjen disse tingene. Sofaen ble solgt senere, så var bra jeg fant igjen ringen før den tid..

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...