Gå til innhold

Farmen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem tror dere Torkel velger til førstekjempe? Jeg tror han velger Hugo og han må velge GeirO. Jeg regner med at utfordrerne er imune denne uka..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Torkel er den største mamma-dalten jeg har sett på lenge....og tenk å vise d på rikstv da;-)))))))......!!! Torkel blir nok å velge Hugo ja,og jeg håper så inderlig at Hugo knuser GeirO.........!!! Synes det er på tide å få ut flere av disse jentene,de er jo ihvertfall ingen verdige vinnere av Farmen............HEIA HUGO;-)))))))))))))))))))))))))

Skrevet

Tror du Torkel har egne meninger da? Tror det kommer an på hva mora mener jeg....

Skrevet

Tror også han velger Hugo..Ikke meg i mot:=)

Uansett er det kjempe gøy å se på, jeg bor nemlig bare få mil fra Bøensetra, og har sovet der flere ganger,artig at de har gjort om masse der, bygget opp hus og fikset opp litt:=)

Jeg har alltid hatt et nært forhold til Mentor, vokst opp sammen med familien,han er bare "gør" go'!!

Skrevet

Jeg tror han velger den nye gutten, eller kanskje han er fredet denne uka?

Da velger han garantert Hugo. Om mamma lar han få lov da...... han ser ut som en druknet spurvunge den gutten der. Har lyst til å putte ham i lomma jeg

Skrevet

Eren er jo brytetrener, så da kommer han nok til å ta bryting.. siden han ikke har nevnt at han er det...

Skrevet

det skulle visst sjokkere folka. kanskje moren da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...